2011年6月26日 星期日

Buy Me A Sunday:一個人的米蘭

2011年6月21日下午6:10公開累積瀏覽 118 0
在趙增熹還沒有成為人民甜心大眾湯圓的十幾年前,他比較多做唱片監製,我比較多寫詞, 所以工作以外偶然我們也會談談心。記得有次講到放假,幾乎一離開校園便結婚產子的他說,當下最用得着的「理想假期」是:找幾天去任何一個地方,一班麻甩佬 打打球,或者自己一個人行行山看看書。
那時沒有拍拖的我,這話其實沒有聽明白,這麼「簡單」的事情,居然要動用「許願」的口脗來發表?
卒之動用了超過 10年的時間,才讓我領悟出以下這句說了出來也許很多人會說得戚晒命甚至要喊打的話:幸福,有時也要放放假的。

放逐米蘭

要去佛羅倫斯工作,計劃行程時發現想同 日抵埗的話,總是無法避開不喜歡的航空公司或不喜歡的機場,否則接駁時間就很不理想,不如把心一橫直飛 Milan,在那邊玩一天睡一夜才坐 Eurostar南下,無端端造就了趙增熹口中這徹徹底底的「一個人的旅行」。對,同行一個可以說話的人都沒有的那種,如果吃晚飯時不捉着侍應生狂打多幾 句牙骱,返到酒店房就必定會發現自己原來成日都冇乜講過嘢所以有啲口臭那種!
才猛然醒起,我 30歲前去的原來以這種懶瀟灑有型的「一個人旅行」為主,我 30歲後,完全未試過,所以這 24小時在米蘭,又是擔心又是感激。

一個人住酒店 可以

我不怕鬼,也冇過度潔癖,所以多年東征西討,一個人住酒店也沒有問題,只怕那間酒店太好!
是啊,今次入住這酒店幾乎是我來米蘭的習慣,我記得多年前第一次在東京 check-in他們的房間時竟覺欷歔,美麗到欷歔:給我那麼好的房間有甚麼用呢?只得我自己高床軟枕又有何趣味呢?璀璨夜色十年後又能和誰講起呢?
當下便決定安安份份找個人安定下來,否則餘生便住中價房間算了。

一個人逛街 可以

一個人逛街我是很可以的,事實上除了拍拖,以前我是一直有點介意多於一個人逛街的,因為買衫試衫呢,我是不必問人意見也可以的,所以出埠時帶着「一抽人」 逛街我反而會嫌拖慢了我的火併時速,不能盡用我寶貴的假期去睇睇睇買買買(除非身邊那個是愛人就無計啦!),直到 35歲後才發現逛得那麼急,慳埋慳埋的時間又愛嚟做乜?才有這樣的覺悟,明白到和朋友 shopping有時你等我有時我等你,互相爭取時間唞吓 hea吓也不失為一種養生之道。
又好像今次自己一個人在米蘭,你知道米蘭的購物區其實得一個「海港城」咁大,不過喺室外而已,我 12點開始行, 3點已行晒, 3點後冇嘢做便夾硬搵嘢買,見到條好靚嘅 Balenciaga白裙便停喺度對住半粒鐘,一定要諗到呢排有冇邊個 friend結婚可以要嚟做婚紗……結果都係冇。
如果有 friend喺度,我都去咗嘆茶啦!

一個人迷路 不可以


兩個人的話,連迷路都是節目,連迷路引到的吵架都是,至少吵吵罵罵之中時間過得快一點。
一個人的話,你知啦,蕩失路是要很專心的,因為要一邊找地址嗎,又不能一面分心發短訊呀上網呀才排遣寂寞,一面講長途電話又貴……
幸好找這間「 Dolce& Gabbana Spiga 2」時不用迷路,因為它就在所謂米蘭「購物區金三角」的大街大巷。
這 城市能賣高檔貨品的就那幾畝土壤,當地的大名字如 Prada、 Gucci、 Dolce& Gabbana的「劃地遊戲」大概也玩得七七八八,店開得多到也不知再開甚麼才好,所以 Dolce& Gabbana去年年底便有此發財立品的新構思,撥出一個店面作 Multi-brand的買手店,專售他們覺得有趣有潛質的後起之秀作品,當然也混入自家設計陳設,但如果你嫌逛全世界的 D&G都一模一樣,這間可是唯一的例外。
地址?不就是 Via Spiga 2嗎?

一個人偷拍 不可以

自從開始寫作生涯以後,買相機的要求便大大不同,從此一定要 1.沒有鏡頭蓋, 2.小巧(可袋於褲袋), 3.滅聲。因為要偷拍的 shop實在太多太多。像 Trussardi這個近兩三年「復活」的意大利牌子,不但因為他們的衣服有點被 under-rated了所以要特別介紹,最主要是,已經很少牌子的 shop是香港沒有的了,自然要專程去偷拍一下。
換了是平常的作法,我會有 位同黨負責捉着售貨員問東問西的分散他們注意力,又或者叫他們深入貨倉找件衫的加大碼加細碼之類,但今天得我一個人,所以即使他們店裏也只有一位 sales,我也偷拍得相當不成功手震震。我後來其實沒有問趙增熹那種「一個人假期」結果有沒有放得成,放了的話又有沒有想像中開心。對我來說,這些「自 己和自己獨處」的時光我也需要,但「一年一度」,「一次一天」就夠好,多一天也不用了,謝謝。

後記:一個人吃飯 可以? 不可以?

我當然喜歡有人陪着用膳,但一個人吃飯也無不可,今次獨自去旅行想實驗的反而是有關吃飯的另一樣東西。
拜網絡所賜,太多太多的人在上菜後要拍下照片,「微博先吃」「 Blog先吃」才可以起筷,否則全桌人都別動別動,我其實只想試試看,如果在餐廳裏,只得我一個人吃飯,拿出手機或相機來拍了照才開動,結果會不會沒有那麼惹起旁人側目。
答案是:一樣咁怪!

以上的媽媽全部都可以. 我最鍾意一個人去旅行, 識朋友. 2個人如同性別都易識, 一pair 人就無嫁喇!
其 實一個人行街/ 去museum 係最最好!因為唔會分心錯過任何好野. 2個人以上, 一路行.一路傾, 又係度玩, 乜都睇唔到.行街都還好.. 去Museum 就死~~因為一個人行會drop notes , 畫下有趣既detail 抄下野. 停係度睇, 行前行後, 兜圈望. 但係多過一個人呢?就會好似行街咁.
我覺得一個人行街係最買到野. 因為我知自己要乜唔需要人地既意見呢!而且我既決定都好快!(如果唔係都唔可以極速行到咁多flea market同vintage shop, 行呢d 買野一定要好客觀同埋有遠見嫁!(好似好誇張)因為見到件野機會難逢, 但又要諗呢件野可襯度同埋未來會興嗎?齋買來儲又值唔值等問題.加上佢又多放得好似垃圾咁, 要好抽離現場咁諗同埋有時要幻想到, 佢洗玩無左個舊味同埋熨得好地地會點?
一個人迷路? 去旅行常常啦!有時會專登亂行tim!可以去到計劃以外既好玩地方!2,3,4個人迷路又點? 最後都係我睇地圖!人多先驚\
偷拍?一個人走得快d 喎!
一個人吃飯, 年紀較細時係唔得嫁!一個人食飯係係去旅行時練番來!一個人食飯/坐車係最有可能被靚仔過來搭訕既時間來嫁!enjoy~~~~hehe~~~~所以一個人食飯/坐車都要記得保持笑容, 女殺手咁!想人行過來都難!
睇完wyman 篇野攪到旅行癮起. 不過唔知幾時至可以去玩lu~~仲要係一個人.


沒有留言:

張貼留言

http://blog.yahoo.com/beatrixchoi/articles/page/1
各位回來啊~~~~