2013年5月10日 星期五

2YRS 11MONTH

2013年5月10日上午5:39公開累積瀏覽 27 0
鍾點姐姐抺枱
姐姐: 你等我抺好枱你至好放本書上去喎!
兔: 但係張枱仲係濕喎.
姐姐:係喎咁你等多一陣啦.

鍾點姐姐因屋企有事唔做
姐姐:我地要SAY good bye, 你唔好蝦新來果個姐姐喎
兔:點頭, 但係你點解唔來?
姐姐:我媽咪病。
兔:咁你去探佢, 探出佢你番來囉。 
姐姐:但係佢好病,我要照顧佢.
兔:咁你記得戴口罩呀.

去探媽媽中學同學初生b.
bb有個細小兔半年既哥哥
哥哥入到屋好好笑幫小兔除襪, 小兔竟然企係度好似女皇咁等戈幫佢...
哥哥好熱情係咁捉住小兔周屋走, 但係小兔好攰不動(3點係午睡時間)
哥哥好似拉牛咁,兔黑面, 開始典走.
事後我問佢:你做乜咁嫁, 人地熱情攬下你之ma.你唔鍾意人攬你咩?你都成日攬你d friend.
兔:佢唔係攬我呀,(仲有少少嬲停左2秒)佢係扯我呀!佢係咁扯我件衫.
最後佢果晚發惡夢,大叫+醒左2次


去阿爺度瞓, 爺叫佢唔好扭計至帶佢去阿爺度
佢應承左真係唔喊.
但係眼光光眼唔著...
12 點都瞓唔到,爺睇波, 兔走出廳.
爺:12點你都唔瞓??
兔:我瞓唔著.
爺:係咪掛住媽媽ar?
兔: 係呀.
爺:你me 埋眼就瞓到嫁喇.
於是兔走番入房... 過左幾分鍾.
兔:我有me 埋眼, 我瞓醒喇.

太平清醮晚上... 打比阿爺(,阿嫲話豬賢太細人逼唔好入去, 是日去左朋友生入會)
傾左一輪比左個電話阿嫲
兔:阿嫲你依嫁做緊乜?
嫲:我依嫁出發去拜神.
兔:(好驚訝)吓? 你衣嫁拜神?你點會夜晚去拜神嫁?點解你夜晚走去拜神??

點解兔會咁問呢? 係因為阿嫲話過3點後唔好去拜神.
而點解阿嫲夜麻麻又拜乜呢???
其實太平清醮係祭鬼嫁.....

除左上英文PLYGROUP 同讀英文書,
平時都係同兔講中文....
估唔到佢識用Will 呢個字
媽:你快d執左d 書去!
兔:I finish this book first.(睇緊書),  i will pick/ pack(聽唔真) it up later.
下? first, will 同Later 你都識? 估你唔到喎.

睇書既時侯本書話D小朋友camping
佢問我picnic 同camping有咩唔同, picnic 同camping 一樣喎...
媽:唔同嫁camping要瞓係野外 過夜嫁.

睇果d香港彈起節日既pop up 書,睇新年隻獅頭驚到縮縮下..
但佢就自己同自己講
It's ok, just paper.
係咁重複. 起初唔知佢UP 乜
原來佢想話係紙來, 係紙來, 叫自己唔好怕...


爸爸有親戚過左身, 請左假上山...
唔係著SHhirt 衫.
出門口兔問: 你同我去邊(其實無佢份去)


同妹妹傾計: 妹妹同其他人笑唔望佢
兔:你答我問題, 你唔好扯開話題.

沒有留言:

張貼留言

http://blog.yahoo.com/beatrixchoi/articles/page/1
各位回來啊~~~~