2012年2月21日 星期二

鱷魚肉湯



2012年2月21日下午11:33公開累積瀏覽 289 2
唔好以為我寫blog教煲湯咁威, 你可以話我係幸福/ 可以話我無用..
自結婚咁耐我都係無乜點煲湯既. 99 一星期煲2 次湯比我地飲, 仲有糖水(我99 叫糖水, 其實果d係涼茶)係佢度飲都唔夠, 仲有d 比我地帶番屋企.
番我媽媽度又有湯飲. 去契爺度又係又食又拎! 所以我地屋企左痴右痴係唔使煲湯, 因為根本飲都飲唔曬(我諗睇到呢段野有好多人想打我)

之但係今次契爺話長貧難顧, 要好似樂施會咁, 助人自助. 要媽媽學煲湯....
話要媽媽自已來其實契爺都對媽媽好好既, 出曬料, 教曬step . 媽媽只係出力。 

出呢個post 既目的係要for失憶既媽媽記低點做。。。。
 
















開熱水浸果皮, 然後刮左果皮d 白色(即係果肉同果皮之間果d e, 99 話果皮之痰, 但係果d 白色係惹痰嫁)












先幫鶕鴣剝皮, 跟住去左d肥膏同埋內臟. 洗乾淨隻野...


加薑同蔥掟鱷魚肉片去拖拖水去鯹味. 撈番上水.
再掟鶕鴣落水拖一拖,再水凍水沖下,去肥防止 浮泡.































略洗川貝同石斛 (川貝唔可以製過, 要買靚既, 如果唔係要落多D至有效, 之但係落得多湯會苦)


將材料放入碗, 水一定要浸過所有料, 閂蓋.
浸唔過就將隻野斬件











個wok 加水放蒸架, 再放隻碗. 閂wok 蓋.
30min 睇一次火, 燉2hr30 min , 不過過3hr 否則燥火.










完成... 湯最好一日內飲完佢唔好過夜, 早上煲下午飲
傍晚再encore . 小兔話甜甜點喎..
(佢一向都係湯怪來.)

各位有錯請指正, 事關我都係on 居居
仲同另一位媽媽傾我話係鵪鶉... 果位媽媽話鵲鴣好d 喎.
跟住一問.. 原來我呢隻係鵲鴣來, 所以... 我真係唔係咁靠得住呢~~

沒有留言:

張貼留言

http://blog.yahoo.com/beatrixchoi/articles/page/1
各位回來啊~~~~