2014年1月8日 星期三

HOW TO CATCH A STAR

呢個飛 都唔平... 2 個睇近700 .
不過真係好睇.

一入到去演藝末入theather 就有阿BOY既出現, 同d 小朋友social , 傾計問佢睇過本書未? 鍾唔鍾意星星... 問d小朋友叫咩名..
兔行左個圈熱左身走左去同阿boy 2號傾.
其實d 阿boy 都係吹下水唔咁有心傾,但兔就係咁捉住人: i saw u wear a  hat before, where is your hat.(boy 1 有hat, boy 2 無, 一個係肥一個係瘦, 但差不多衫兔認唔出). BOY2 走左佢又係咁問我做乜阿boy 唔問佢叫乜名... (我點知woo, 我又唔係佢)。
 全程一小時, 以為佢會悶, 但係又無,因為全程好多互動,又除書以名加多d內容, 會問下佢地野, 又叫佢地幫手吹番隻船埋岸, 睇睇下玩噴水, 起初我在想, 好在買飛坐中間, 真係中間既中間, 唔會噴到我!點知點後都中~~~
兔開心死啦.....
睇睇下知佢講到一半叫d 小朋友既名(一開場問)
兔話... 點解佢唔叫我名?
我:佢都無問你.
兔:佢個個都問又唔問我.... 


e, 你真係明白曬佢講乜喎~~~


































題外8卦..同場見到一個童裝店老細...之前成日想, 小學生活真係逼人, 上左小學佢阿女瘦成咁.
見真人唔係喎, 大女唔係真係咁瘦, 都幾靚女. 細女仲肥仲可愛.... 阿媽.... 都比上鏡肥... 我想...佢有拉長過d相.

沒有留言:

張貼留言

http://blog.yahoo.com/beatrixchoi/articles/page/1
各位回來啊~~~~