2014年2月15日 星期六

朋友學化妝.

朋友學化妝, 今日化應約借個面比佢化.高興
我地食完一蘭, 跟住去食茶木. 
 個雪糕好味呢,睇好似好大咁, 其實OK 2個人食完飯啱啱好. 
之前食過Lunch好鹹下,甜品就好好味, 唔怪得之之前食lunch 果時有人甜品當飯啦!
生左小朋友後都好少自已出夜街.同朋友玩下食下都真係好開心, 好懷念做女果時呢!
答應左朋友佢考試我都去客串 ^^, 我呢d無乜特別既樣都幾易化嫁 笑倒在地

個人化妝我都精學過幾日既..
基本野都識. 朋友呢個老師教得好好, 有講留重點, 落筆輕重, 學生上當帶掃就ok , 學校提供各個牌子大量化妝品比學生用同試, 好好,(但對model就唔好, 咁樣其實唔係咁乾淨, 平時化妝師同人化都係了左出來先用, 但學生們都係真接落筆眼珠轉) 一般d化妝學校都係要你買買買好多野, 但最後學唔成就........
 其實有好幾個朋友學化妝都借過面比人化,d 朋友,d 老師唔會叫詳細講咁多野,你睇到幾多就幾多. 呢個朋友係我見過手勢最好既學生眨眨眼睫毛.而且朋友話,老師都有比job 學生做, 同學們發展都不錯.

>>>>化妝師Janice 既 blog<<<<

沒有留言:

張貼留言

http://blog.yahoo.com/beatrixchoi/articles/page/1
各位回來啊~~~~