2014年4月4日 星期五

CHRISTMAS

寫到傻終寫到christmas!
 
呢個表演,練左成個月!
其實我自己覺得太認真, 同埋過份操練喇,開開心心玩下跳下就算,咁樣真係錯過左好多. 
見一般人地果d表演都係原地轉下圈, 嘩佢地真係走曬位著曬靚靚咁嫁!
不過呢間學校一向都訓練d小朋友大膽,而d 小朋友真係好利害,無人怯場, 無人喊喎!
佢係有佢辦法既. 
兔今次演企好位, 所以有好多相, 片都影到好多呢 ^^

跟住就係遊戲日. 
 
呢2 個人有咩活動都開左鏡一同影左張合照先嫁伸舌頭 
是日有人出門發皮4, 著左屋企睡衣番學...媽媽顧住話佢出左門口至記得自己上左粉未畫野上面驚訝
大食會一人要帶一樣野番去, 我地整左牛油棉花糖卜卜米. 

本來想做原味,但係買唔到, 百佳只有朱古力.(原來吉之島有)
D 小朋友見到唔係好LIKE 因個色唔靚睇相唔見好多小朋友食, 
反而一攞番去老師好有興趣, 同埋OFFICE D姐姐都好鍾意食~~





沒有留言:

張貼留言

http://blog.yahoo.com/beatrixchoi/articles/page/1
各位回來啊~~~~