2014年6月9日 星期一

美國之旅DAY 4

一早起來食早餐, 兔好開心一因為...
有得玩窩夫機.


有一杯杯粉漿到入個模度. 

佢會自己倒數,跟住就有得食喇!
好鍾意食~~~一入去唔係好多人, 小兔好開心, 所以大聲左d ... 我地要提佢細聲呢~~~~
當晚係飲既地方附近瞓.. 食完早餐就出番downtown. 
今日住漁人碼頭附近既酒店.

朋友先車左我地去碼頭行下, 

兔就比呢d 波波迷住, 呢間係一間風箏店, 係門口吹波引人入去睇, 果然引左好多小朋友過去!
大大細細小朋友都好開心捉波. 

去左食酸飽湯.
  • 160 Jefferson St.b/t Taylor St & Mason St in Fisherman's Wharf, North Beach/Telegraph Hill
湯個好好咸, 個包幾酸下. 


識得食一定叫周打雖然係咸包係酸, 2 樣加埋好夾, 好味, 係食完要飲多幾啖水.. 其他味好怪, 佢地叫南瓜d 味真係唔係咁得.
另外一個湯係唔夠哽完個包, 我想要加多半個至夠...
不過我地食完早餐無耐, 食唔到多d 喇.
跟住朋友去還衫, 同去其他兄弟姊妹度2攞番d 野一我地就係碼頭附近行下,
朋友推介我地去左一個museum
入場唔使錢, 但係入到去你就會乖乖放低錢~Musee Mecanique

_
入個銀仔就會自己出聲彈琴.個人眼瞓到呢....

_
有D展品都幾得人驚. 
晚上去左朋友親戚家玩,
竟然想班打緊機既男仔玩?!人地一定唔睬佢啦~~

沒有留言:

張貼留言

http://blog.yahoo.com/beatrixchoi/articles/page/1
各位回來啊~~~~