2007年2月14日 星期三

試衫

試衫~~
2007年2月14日下午12:24公開累積瀏覽 34 8


去左basaa試衫la 本來打算影相ka!我送左本書比comme la!本書叫no smoking好白痴ar!因為我趕時間去左lane crawfrod買. 貴過上網買一倍ar!!!!慘.個lane crawfrod盒同絲帶真係好值錢~~不過有專人全程監督所以都係影唔到!
所以就好求其咁畫左我會著既衫出來!
係咁試係咁試根本就無曬感覺~~約左noel 同kathy 幫眼.
但係kathy 叫埋佢bf 上來.... 但係我之前只見過佢男友一次, 一共5min~o~我有少少尷尬law. 重點係我
地食飯既時侯佢地討論我既身材~~
講反簡左d 咩衫先!我簡左一件血紅色段料, 腰位就係絲絨腰帶,一字前領,大a line.(PP 3期附近近著)
粉黃色風褸料,上身貼身有pleat, 下身就好似降落傘咁.(舊屋著)
婚紗就係大v lace, 直身(舊屋著)
自備
象牙色吊帶bikini top. 高腰腰位釘珠. 2 layer chiffon小A line. (影樓著)
黑色針織 左搭右象根腰drapes knee length裙(cafe 著)

唔知點解著呢d 衫覺得個人瘦d?????
肥就唔再減, 但係就會keep. 同埋想d 肉firm d.
同我著衫個位姐姐話阿may(bassa sales)真係好錫我. 因為有d衫只係外租但係影相都比我帶出去
佢話未見過comme(攝影師)同客簡衫. 仲話我呢輯相一定好靚!
comme 仲去左cafe habitu同佢一個朋友仔影. 佢比左d sample 我睇. 好靚woo!
不過人地個樣靚過我好多woo.

沒有留言:

張貼留言

http://blog.yahoo.com/beatrixchoi/articles/page/1
各位回來啊~~~~