2011年8月26日 星期五

減價.. 買野

2011年8月26日上午1:53公開累積瀏覽 1167 1
今日睇一睇... 係今次既夏季sale 都買左唔少野... oh~~~~

一開始買既... 係鞋

係咁啦, 一開季又係買鞋... accessories 都ok 重要, 一季好多時都有一對好hit 既鞋做touch up , 有一對全身著番舊衫都可以變做" 今季新look , 鞋呢樣野真係好magic 嫁! ^^ .
但係減價.. 又係鞋囉~~~ 買d 襟興既.. 廣告都有話啦, 心情好買鞋, 心情唔好又買鞋.

  

一開始就係咁喇, 因為d 小恩小惠就錢, 買得又貴又唔算好靚, ( 但第2 行第2 件我都幾鍾意既)都係 fleur fleur買
 第一行第2件係h& m 超值喎, hkd49 夠長阿以當長衫+ legging , 仲要好薄好靚飄, 靚靚, 要打底,好在打底王有好多長打底!


到減價既中期呢.. 都算忍得手, 因為 戰友提醒我還有更長的路要走.. haha.
條褲著得我好瘦呢! 件扮chanel 褸都好百撘. 褲係collect point買 其實第一次睇好多靚野, 但佢真係減得太平
第2次乜都無,好似比人清左倉咁一成間店空既, d 衫要同款重複掛,攪到好似outlet 咁. chanel 褸係jft買, 我係最後sale 仲見到... 減到4百!!!仲未計買4 件extra 呢.
不過算啦! 呢d 無人知既...


中 途買d non sale itmes! 就係呢對襪激起我要學淘寶, 因為我係街買唔到透明襪(我叫呢d 做阿伯絲襪d阿伯成日都著半透明既襪,我有諗過買worst 係買真係阿伯著果d , 都有請教過阿伯們,(我62同我父親), 但佢地話係有著過呢d 野, 但近年都好似唔覺眼), 呢對死人野要hkd3xx
但因買唔到類似野於是比左錢,其實佢唔係我想要既, 只係我見到最近似, 最後? 都未著過.


呢3 件野都好搞笑下, 原因係我係專門店對阿1 , 一見傾心. 但係過千一件Top 又就減價叫自己忍下手, 點知就無左.
跟住去官網睇, 未研究點買前, 睇下睇下又無左粉紅色. 人就係咁越得唔到就越想有, 最後試下搵淘寶.(無錯,假野都唔放過!)
見佢平平地喎! 又買多2 件, 第2 件係我上季睇集誌鍾意, 但又唔知係咩brand, 加上上年未有咁狂呢! 無買, 第3 件係今季野
我有去店try 過上身, 但係try 完用個腦諗一諗我自己有件黑底白波點既裙, 減左都要9百唔好買!!!! 最後係tb比我再見到佢, 唔係貴..
rmb 159... 又買左..
結論係.. 收到上手.. 第一件,亦都係因為呢件野挑起根走去買.. 係最唔掂.
第2 件係最鍾意. 而第3 件我覺得佢手工好好. 只係布有d 色差同埋吊有個扣真既係金色, 而佢呢... 個扣係配布色.

wa ! 同一間shop買野都要膽博膽,呢d 就係淘寶!

 
呢2 件係jft 買人地真係減到好平, 件衫呢, 好秋天喎, 買左當新衫著! ^^
條裙1千一個用前仲話自己係new arrivial今日減到6百!
買4 件有extra 75折, 同朋友夾買夠4 件. 本來想買多d , 但係個sales真係好討厭搞到你唔想比錢佢賺。 
佢真係救左我一命呀!


無諗住買又買左. 因為真係太平!
呢堆野係shop bop買既
話說年尾阿姨(我妹妹) 結婚.我要買番件長裙, 但係又無乜心水.
好難搵嫁, 因為太多釘珠好似唔係咁好, 阿姨d衫都唔多釘珠。 
無理由我仲閃過佢啦!買雪紡淺色又似姊妹.
買深色又老( 雖然我都唔後生)
最後係shopbop 既一千0日, 折上折,
折扣貨品再extra 20% off 既情況買左邊既裙, 佢有少少皺紙咁既texture.
蝦肉色, 著回度高ma! 去沙灘當sundress 都得.

而另外果3件( 其實睇中9件嫁) 真係教我如何不買它!
件juciy hoodies 減到hkd3xx (香港死減都過千啦) 西瓜紅. ( 係bubble gum 既橙紅色)
件c & c 既top 一百蚊!!
而條spendid 都唔過3百.
所以呢, 近年lane crawford d衫sale 我睇都費事睇.
而d 鞋呢? 我試過正價時係佢度try 完再去shopbop 買.. =佢30 % off囉!
http://www.shopbop.com/





我同我既日本貨戰友傾... 最最最後悔係水貨店買第一轉既衫.
唔係咁靚,仲要係最貴! 下次要忍忍手, 等到最後.
我地話決j定入秋唔買衫!等到新年買福袋!!
希望可以啦~~~

沒有留言:

張貼留言

http://blog.yahoo.com/beatrixchoi/articles/page/1
各位回來啊~~~~