2011年8月8日 星期一

Skin care

2011年8月8日上午7:23公開累積瀏覽 476 4

早前買細set revive 既day cream 己用完. 再買真係太貴喇!加上佢又再加價...
60ml 要1900!!雖然好用Day cream 來計真係太貴.
所以買左radial 雖然唔夠revive 咁保濕, 但係都不過不失.

跟住買埋euoko既去黃mask...係泥mask 搽上去有少少拮拉拉地既感覺, 同平時果d clay做clay mask 感覺一樣, 不過好處係唔同平時果d 洗完面唔會覺得乾同扯住. good .
Lu Lu 今次送左euoko 另外2 隻mask 我同, 一隻係保濕, 另一隻係美白, 都唔記得左用.
(寫blog 同買呢堆野已過左成個月, 過2 日做完筷針try 埋果2個sample 先)
去完joyce beauty 連隨去埋la mer 換精華素.

同日直踩做微針+ RF面+全身
做完係美容院買左HKD35 一片既骨膠原paper mask ,非常好用, 做完微針日日敷好過用neutrogena ^^
同時仲買左collin 既sleeping mask, 可以敷過夜,面,眼, 咀都可以敷. 我眼同額頭都非常乾既人, 加上開冷氣就更加唔掂. 敷完真係ok , 更好係唔使搽好薄就夠. 雖然只有50ml.但都有排搽.



Fresh 好多product 我都貪得意用過...但最好多一定係Rose Mask.
Fresh 成日都串燒3兄第咁係chrisatmas 推出set 裝promotion, 分別係Rose m Back Tea, 同Sugar.
呢我已用左幾年 耐何呢.. 用既速度係唔一樣..
其實用得最快係rose 最慢係sugar ,而 rose同sugar 係一樣價錢, 如下次一隻一同買可以叫佢sugar換埋rose!!!
3隻最好用係rose.. 我用左好耐初時都覺得black tea 係好用, 因為敷上去涼涼, 咁, 其實係rose最正好用.
只係用rose 既時間打圈message, 即時會有冬天好乾時敷面膜既感覺, 少少乾痛, 敷完明顯白左嫁!!!!
同埋個sugar 我發現佢同阿壤袁彌明介紹細細樽賣hkd2xx既唇部sugar 磨砂係一樣. 我有用來磨唇, 都好好用嫁. 但係fresh 咁大樽平咁多喎!!!!

今次好好, 唔使買3支咁多, 送既都唔係無謂野, 而都係mask ^^呢set hks1314 ( balck tea 係貴一d)

唔計promotion 就算單買rose我都覺得 抵. 市面上好多平價mask 都2百幾一支, 而且仲要得50-60ml, 而frseh 有成100 ml 喎. 計番都係差不多( rose hkd580, vip 有10% off)

早 2日去朋友屋企共商shop bop sale itmes 再extra 20% off 買乜好. ( 本來我地諗住只係行cwb , 但最後係屋企宅左一日, 只係用左30min 去左JFT), 係朋友枱頭就見到到一樽balck tea 同一樽rose. 傾傾下佢用緊+ 未開既fresh mask total 有6樽!!!!因為一有promotion 就走去買囉!

沒有留言:

張貼留言

http://blog.yahoo.com/beatrixchoi/articles/page/1
各位回來啊~~~~