2011年10月15日 星期六

Kaboodle 英文+ pth

2011年10月15日上午1:04公開累積瀏覽 1307 7

近來我地一斑媽媽們都談論kaboodle 呢間playgroup. 口碑極好. 但由於係何文田,媽媽真係覺得太遠, 所以無去trial.

但係jocelyn 媽媽一再推薦, 加上解答+解決我交通既concern. 同埋心知我心既kaitlyn媽媽詳細分析. 真係不tiral 不可!!!!

今日去左tiral, 老師係Mr Croy, 因之前一天玩得好開心, 平日8:00 起來既小咕9: 30 都末起來. ( 閉眼食奶) , 換衫都竟然可以唔醒,


先到playgroup 熱身熟習環境, 跟住就上課

1)Mr Croy 吹一個木笛(發出類似火車笛聲)吸引小朋友, 先自我介紹, ,再叫小朋友介紹自己.
2)唱wheels on the bus
3) 教unbrella 同rain  , 一人派一把小傘, 跟住用唧唧水壺唧出類似霧水咁既小小水比小朋友感受咩係rain.(呢d 係小兔最受啦!)
4)吹波波( 係jocelyn 要求^^)
5)story time, 狗媽媽找小狗. 佢open左房門, 櫃門, 大鍾門, 三角琴, 滕籃, henry potter 瞓果隻樓梯底 去搵仔
6)教open & close, 一人一個大大既蒸餾水樽, 內有一個手指公仔. 叫小朋友open , 然後攞個公仔出來.
7) 攞不同開法既盒子, 等小朋友開同閂.
8)放一個大盆比小朋友玩沙
9) 手工時間, mr cory 親手做一個小紙盒跟住派棉棒,同埋油彩比小朋友點d 色上小盒度. 比佢地攞番屋企再玩open & close
10)唱歌 慢flash一次a-z. 完

去另一間room 度玩一會. 上普通話

9) hello 歌
10) 教小星星,派支發光星星棒, 閂燈唱歌
11)教顏色 提子同蘿蔔
12) 唱顏色歌色歌+ 唱住來閃顏色咭
13)教身體部份, 派一把圓小扇,係圓扇中間開一個長方型既洞. 唱歌, 唱到提及既部份就係個洞度show出來。 
14) bey bye 歌

上英文1hr , pth 30min.

即join 左, 原因係... 除左小兔玩得開心, (由一入去叫佢say hi 佢唔睬, 到走時主動say bye. )
主要係真係會學到野, 有個主題,而且係生活有關既. ( 近2次bambini 學fairy tale 同埋dinosaur)
而且佢唔貪心集中2個字, 令小兔記憶深刻.
唔止教英文, sensory, 同埋小肌肉trainning 都有.
老師有愛心我見之前上既媽咪朋友佢地堂堂都有mr cory親手做既精美手工帶回家伸延學習.(同果堂既topic 有關)
eg 教pull 有隻拉拉龜(用廁紙筒做既) , 教fly 佢又做隻rocket 比小朋友.
仲留意到小朋友堂上既反應.
mr cory 既種種令我諗起點解我對一個老師有保留(英文). 原因係好多老師表演得好精彩.. 之但係有心既有幾個?
只係自己表演既係一個演員唔係一個老師. 老師要做既係觀察學生, 就佢地既性格而去敎. 而我發現小兔都感覺得邊個老師係鍚小朋友同有愛心嫁!
小朋友諗野直接, 心水好多時都清過大人. (我地試過玩咁問過佢邊個鍾意邊個.佢係完全配到對嫁喎)
mr cory 真係有用心去諗過點樣令小朋友學到野仲要令佢地開心~唯一我唔係咁鍾意閃咭呢, 但係佢呢個speed 都可接受啦.
而且kaboodle 真係非常乾淨,有好多清潔姨姨係度清潔我眼見都有4 個!
(東山我只見到一個, 仲要唔係只做清潔, 佢好似要做其他雜務, 有時一班完左只係見佢好求其咁抺. 有時唔抺tim)

http://www.kaboodle.com.hk/eng/index.php



 入門口再落地庫, 有一個除鞋既area.     
極之寬敞.














  有極大既playgroup ground.
其實媽媽一向對有common area 既palygroup 有好感.
雖然人地開得playgroup就一定要賺錢, 但係有個玩既地方,
會覺得其實佢會想你留耐少少. 有人情味d , 無咁學店feel.

沒有留言:

張貼留言

http://blog.yahoo.com/beatrixchoi/articles/page/1
各位回來啊~~~~