2011年10月26日 星期三

Menard Collagen Gold
2011年10月26日下午3:52公開累積瀏覽 781 1

天氣乾燥毛孔向我招手, 手腳都覺得乾, mask 可以密d敷, 但係全身搽cream 對於做媽媽既人真係有d困難.
搽野唔係搽2搽就可以救到乾乾既皮膚, 要真正吸到, 要係咁打圈, 成個身? 我諗至少都over 20min!!

同買日本既衫戰友傾開, 佢推介我Menard  Collagen Gold.
適逄Menard 依嫁估緊買9 送2 ( 經濟真係差! 我search過之前係買9送1 only !)
HKD240 /10支 再加埋朋友仔減埋Couponsss 維番只係hkd150/ 10 支!!!
戰友一向有飲開, 問我try 唔try , 佢好好呢, 讓左2 pack比我try. (真係抵錫!)

  • 產品簡介
  • Collagen Gold蘊含十三種營養美肌成份,能與人體互相配合產生“骨膠原三效循環管理效應”,不單只是補充骨膠原,促進人體自行增生骨膠原,更重要是防止體內的骨膠原流失,為肌膚打好最佳基礎。特別適合希望肌膚回復緊緻細嫩、剔透潤澤的人士飲用。
呢個係官網產品簡介.

飲左10日.. 面油少左, 係少左ddd, 最明顯係手腳無咁乾, 無再扯住扯住
20日係一個course , 即管try 下( 之前舊版係30 日).
20 日個course 最好唔好係m 期中飲. 同搽野一樣 m 到係無咁吸. m 完係吸得多好多.
美容書都話, 做特別保養集中係m 後. m 前皮膚抵抗力差連做完磨砂面都會易紅d!

盒上寫明大肚, 餵緊人奶既媽媽, 長期食藥既都唔好飲.
所以collagen gold 我諗你只可以陪我共渡時艱, 我唔會長期飲你喇~

朋友仔仲送左2 支toner 既sample 同eye cream 比我try!
eye cream 之前try 過都係好用既, 夠潤而且易推.
太過杰身既eye cream 都係唔得嫁, 一定要好smooth 咁搽
如果唔係真係潤左都唔夠你消番出來既卒眼紋~~~(早前收到早sample 就係咁, 細細支己值hkd900)

toner今次第一次用。 
感覺清爽,而且好吸.










沒有留言:

張貼留言

http://blog.yahoo.com/beatrixchoi/articles/page/1
各位回來啊~~~~