2011年12月7日 星期三

說話進度 17m +

2011年12月7日上午2:16公開累積瀏覽 198 0
開始識唱歌, 阿爺屋企買左個按掣會唱生日歌既蛋糕, 小兔第一隻會唱既係生日歌.

呢一個月有3 個人生日, 契爺既大契仔, 堂哥, 大伯婆.
小兔會跟下跟下, 咁唱.
仲要叫生日快樂ar , 食蛋糕啦! 同埋飲杯! 飲勝. 同法文既sante(飲勝)

跟住佢開始唱abcd ,(上kaboodle 堂堂都唱)
小兔 : abacdfg..
 媽媽跟住唱: abcd ,
小兔i: twinkle twinkle
媽媽:twinkle twinle
小兔: abcd 佢又唱到甩甩地咀, 想好心提佢場, 佢就轉歌詞唔比我跟住佢唱!!!!

坐mtr 無位入到去
小兔:無位坐ar ?!
攪到人地馬上企起身讓位.. (尷尬)
因為只係一個站所以唔坐啦!
唔該讓位既人
小兔: 有位有位ar!

法文堂老師教一隻一隻手指抺完食野
一路抺一路數一至10
有一日小兔起身(明明佢平時唔食手指) 佢逐隻手指食, 然后數法文1-10 !!!

小兔好鍾意周度攞 筆玩.
有日沖涼前攞住支筆, 我叫佢放底沖涼.
到食飯時我搵筆
小兔:係廁所
媽媽: 點會係廁所嫁?
小兔: 係廁所

有時媽媽唔見左鎖匙
媽媽: ( 自言自語) 死啦鎖匙呢?
小兔:係呢度. 就會攞番鎖匙出來. ( 當然係佢玩過放埋1.2 邊啦)
玩完都仲記得放左係邊算你啦!

早2日小兔玩角色扮演.
係屋企唔知攪乜叫媽媽做ee,好快媽媽就知佢攪乜....
小兔:ee 波波20 蚊?(指住支吹泡泡)
早前同佢去公園買左吹泡泡.
媽媽: 小朋友波波賣10 蚊
小兔係銀包攞出10 蚊一張(佢有自己既袋仔, 媽媽有時會放錢入去. 10蚊-20蚊
然後:叫20 蚊
媽媽: 你呢張係10蚊, 我個波波都係賣10 蚊, 你比張10 蚊我啦!
攞左佢張10 蚊.
然後小兔: 找錢!
媽媽: 你比張10蚊我無錢找喎!
小兔: 20蚊! ....
呃錢黨!

近來小兔坐巴士, 同扶手電梯都會叫: 緊握扶手呀.
其實係之前媽媽成日叫小兔捉緊d , 同埋見到d 告示都會讀, 所以小兔學會
依嫁凡係要扶手時都會叫緊握扶手呀, 因為佢以為扶手, 呢樣野成個名(n.)係叫緊握扶手呀...
佢見到星星唔係叫=star , 係會叫twinkle star

沒有留言:

張貼留言

http://blog.yahoo.com/beatrixchoi/articles/page/1
各位回來啊~~~~