2011年12月30日 星期五

聖誕好快樂之1 ocean park

2011年12月30日下午12:08公開累積瀏覽 130 0
真係不得了, 未到聖誕節就開始日日去玩.
星期3 我地先同 bb 朋友去左Ocean Park , 我地3 個媽媽己回本喇! Kaitlyn 媽媽你地真係要加油!!!!!

今次去ocean park 本來想睇海豚, 可能係學校假期關係, 好多人帶小朋友來, vip 住已full ....租左車仔,HKD60/ day+40deposit . 係入口右手邊租
小兔好鍾意呢架車仔呢! 仲坐到唔肯起身.

bb車租用外仲提供儲物櫃、嬰兒車及輪椅出租


去左睇魚魚同埋雀仔表演, 小兔依嫁開始有d 回憶既能力+識得答一d雖要回想既問題.(之前只會答即時問題. )
我地去完睇雀仔, 問佢今日睇過咩雀, 佢答到見過大咀鳥, 鸚鵡, 貓頭鷹.
問佢海洋公園有咩, 佢就數到熊貓, 大咀鳥, 鸚鵡, 貓頭鷹, 魚.


係咁叫小兔轉頭比我影張相, 但係最愛熊貓既佢, 成個面貼住玻璃... 3個小朋友影一張合照真係好難..



玩左小火車同埋mary go round.. 係影完呢張相後... 小兔坐係度瞓著左...
媽媽今日都玩到披頭散髮...




原來小兔識分咩係熊貓同同小熊貓嫁. 係紀念品店佢指住唔同既公仔話我知呢隻係熊貓果隻係小熊貓.


要影一張3個小朋友都望鏡頭頭既相真係唔易.


behind the scenes~~~~~
























沒有留言:

張貼留言

http://blog.yahoo.com/beatrixchoi/articles/page/1
各位回來啊~~~~