2012年4月6日 星期五

2012 la mer 生日慶

2012年4月6日下午12:51公開累積瀏覽 1170 2

我最愛的la mer, 今年又送生日禮物+facial
正如我近來教小兔有來有往. 做人有來就有往
如果成日有來無往, 咁好快就無來無往.
joyce beauty 你聽到未?!
比張半價facial +唔可以redeem products 既咭係唔會有人去嫁!
大家就睇下我地點來往啦 ~~

今年個盒都幾靚嫁. 硬硬地, 旅行可以放d 易碎既野, 小手飾都不錯!
成日以為 la mer 今年對我唔好少左洗面, 原來check 番一向都無, 洗面係我另外r番來的~

有1)eye cream
2)serum
3)cream.
serum 同佢貨裝一樣, 改左唔係滴滴出, 改做bump。。 梗係bump 方便啦, 滴滴出, 抽極唔出仲有好多係個樽bunk 牆度!你平我都由你啦! 你咁貴~ 我好肉痛囉~
攞完禮物再book facial ~









同場加映joyce , beauty in a box, 都係去攞la mer 開野先攞埋...
我呢set 係 for fine line 比左洗頭水, conditioner,
香水, body cream 同埋 face cream ....
無心機睇... 大細唔緊要, joyce 我都唔預你好濶佬, 我幫你買野年尾送coupon 送果幾百蚊都要我買夠幾千至准我用果幾百....
但係唔好咁9唔搭8啦, 我頭髮有fine line 嗎? 噴完香水會無fine line??
你配1-2呢 d 唔關係items 我可接受, 但係咁玩, 請問你係咪唔預我幫襯你?
係咪覺得全世界攞完你著數就唔會番轉頭?
如果你係咁諗.. 唔好比啦, 咁大家都會開心d .
唔好攪咁多野, d 貨mark up唔好咁良狼死, 我心滿意足.
如果唔係lu lu 我一定死人唔再係joyce 買野~

http://www.joycebeauty.com/api/index.php?r=siteJoyceBeauty#home
去呢個link 就可以攞到joyce 呢盒野. 我支持各位去渾下佢桔.


其實我見到美白既樽唔同我就知, 一定會買野, 我提自己... 買支toner 好喇~~~~


facial 房配搭清清地咁囉. 佢隻綠色真係好靚 ^^
成個facial 45min 好以好快過咁呢!
先洗面, 再用toner , 跟住磨紗, 加美白精華按再白la mer creme狂敷!
再用好多eye cream 按眼.
用熱手巾敷手再按.
最後搽番美白toner, 美白serum , cream , 同埋 lip blam 同防曬
完成~
都係去年既facial 小姐CHRISTY(係白淨版楊怡), 生得靚而且隻手真係好滑好有彈性(彈過小兔既面, 感覺唔到佢既手指紋嫁!,le mer creme 果然係好效嫁吓) 講野溫柔,係舊一批LA MER 員工果隻氣質.
高貴大方, 從容不迫, 佢似客多d. 你問佢至會答,(但唔係一句起2句止),答案好informative, 會說你買, 但不會sell 你買.
新有一批好cher 嫁, 你唔問, 佢會sell , 你要一樣, 佢再問你要唔要2,3樣... 化行妝. 以前果d 都化到足亦都唔薄, 但係新果d會化smoky , 好惡, 完全唔親切.

最後facial 小姐不用sell 我都買左---洗面, toner , infusions , 同防曬.... 無買serum .... (其實好想買)而佢都好識做, 送左支serum 既sample 比我!
我會記住得既, 有來有往~














沒有留言:

張貼留言

http://blog.yahoo.com/beatrixchoi/articles/page/1
各位回來啊~~~~