2012年4月4日 星期三

22m

2012年4月4日下午6:27公開累積瀏覽 59 0
小兔去fran姐姐度影相,媽媽去左toilet , frans 姐姐果度播住海浪聲音樂....
小兔.呢d係i pad 既海浪聲~

有日搽body cream既時候有人自言自語。
蔡睿孜無肥肉媽媽至有
呢句對白係之前媽媽搽cream自己通淋巴 時,小兔要搽媽媽咁同佢講話佢知佢不用搽
咕:媽媽我想食魚春.
近來d魚都有魚春)
我:今日d魚無喎, 唔係日日果D都有嫁~
咕:你食左!
我:我無.
咕:你有.
我:我無AR!
咕:你有.
屋企多左個汽水倉務員.
我地屋企廚房無門欄,小兔都唔會自己走入廚房
佢係門口望住個雪櫃話無汽水喇, 加汽水.
之前有一次無汽水, 我叫過佢加過一次.
之後我打開雪櫃就好留意.
阿嫲: 阿嫲叫咩名ar ?
小兔:馮yx呀
阿嫲:係馮xy 至啱
小兔,奸笑xy 馮
媽媽:小兔整古你(佢一向都知阿嫲叫咩名)
媽媽:要買過d乳酪。 過期喇

沒有留言:

張貼留言

http://blog.yahoo.com/beatrixchoi/articles/page/1
各位回來啊~~~~