2012年7月20日 星期五

2012 書展

2012年7月20日上午8:01公開累積瀏覽 431 2
快快手手post 相+出版社名今晚再詳講, 括住(兒童館)既出版社先係(兒童館)搵到其他就算係買聯綫書果間柏雅都係大人館度嫁

柏雅
hkd100/8本
我地係屋企一向都唔做練習.. 之不過阿爺先生成日番去大6買好多殘體字練習比小兔同埋哥哥做,媽媽見咁平, 買呢d比佢好過啦!
仲有識字咭... 又係殘體字... 所以又買番幾盒比阿爺.. 阿爺就話認下圖喎, 之不過佢個孫係會認埋字呢......


恆健(兒童館)
大本hkd100/3 細本hkd120for 4
骰仔書hkd 59
之前都係最後幾日至去, 次次恆健都話賣曬d 大書嫁.其實仲有再大一個size不過我地又唔係playgeoup.. 呢個size夠喇。 
細本係自理書.. 小兔早前自己整過蛋糕相信會睇得好開心.....
種野呢, 佢係哥哥屋企見過既... 阿爺都話打算同佢種下, 所以買定.
家務d人一向成日都話幫人嫁喇.. ^^
骰仔書係送人既, 除左呢個仲有日常用品同家居同品, 買齊3set 就=your baby can read 既slide書既生字....
去年已有買... 因為 slide書被人全都拉爛!



買夠hkd300 送一本書

南亞(兒童館), 買6本以上有
30% off 呢度買左hkd52x... 蠟肇果個係box set 有3本
買左2本關於身體既書呢本係有問有答, 類似10萬個為甚麼咁.
早前生日收到行行媽媽既多圖版本十萬個為甚麼, 佢簡真係睇到放唔到手!

推薦怪獸書比各位媽媽!好work!!

已expect 當時人既反應, 一定會睇到想喊... 咁就啱, 仲嚇唔到你!
本書係咁出現唔同角度, 但又睇唔清成隻既紫色怪獸.. 最後就開估係一個著怪獸衫既妹妹....
話佢知發皮氣既人, 係人地眼中就係怪獸!
怇話佢自己唔係怪獸喎. 我再同佢review一次,問佢可有做過怪獸做過既事.. d人出唔到聲啦!
最後話有.. 我話佢知, 咁你知以後就唔好再做怪獸喇!


只要快樂不要哭泣係講死亡既書.

上山種下一棵係講食物鍊對咁細可能深少少.

我地屋企有100 層樓的家, 小兔好鍾意, 好多好細既圖講每一層既小動物做d乜. 小兔就連咩動物屋企浴室係沖花灑都記得!!
見佢咁鍾意就買埋下集啦~

人體大研究係用一個運動會做故事骨幹帶出連串人體問題.
eg 流血身體點止血, 人出汗, 骨骼同肌肉既關係, 簡單得來又易明.
係一本好書.

小雞逛超市, 無乜內容嫁, 係講d 雞仔係超級市場通度走. 但係小兔就睇得好開心...
係咁指住d 野食, 小雞沖涼. (可能呢d比較生活化所以有共鳴)
媽媽係咁強調呢5隻野係好曳書隻穿插住其他小動物, 有小兔媽媽, 同小兔2姊妹.. 好乖既, 我叫佢記住好似兔咁乖.

睇小黑就無乜反應






metro  書有30% off
page one 有40%^ off

文森(兒童館)
嗯嗯太郎有一個係講河馬既便便媽媽用左個好有趣既方法present , 遲少少post 出來.
你的身體係比人體大研究淺少少既都ok
奇妙的種子... 係我地胡醫生度都有呢本書, 其實係教計數既..
未同佢講, 可能深左d不過係一本好書
真係好鍾意我地既胡醫生。 胡醫生係一個有美感同taste既醫生。 佢診所襯底既音樂係古典音樂, 診所無電視,有一次星期日胡醫生唔開, 星期日睇另外既醫生
係web search東角有2 醫生, 於是2 個都掛號,原來出面d兒科醫生, 個個都開電視嫁!\
而我地既胡醫生, 只有幾樣小玩具, 同埋大量既兒童圖書...
果d 書係一d 舊書, 睇得出佢既主人成日睇佢地. 但保存得好好, 有一日問胡醫生, 原來d 書係佢既仔女細個睇既圖書.
胡醫生揀既書圖畫都不錯.


商務 hkd100/4
動物書, 同好多小朋友一樣小兔個腦係充滿動物.


大眾 30% off

漢華30%off

沒有留言:

張貼留言

http://blog.yahoo.com/beatrixchoi/articles/page/1
各位回來啊~~~~