2012年7月28日 星期六

教養小分享... 恆心!

教養小分享... 恆心!
2012年7月28日下午10:10公開累積瀏覽 198 2
恆心一定係最重要. 有左個方向就要持之以恆.
有小小習慣可同大家分享....

1)請多用揹帶
當然我有買bb 車,
bb 車係我屋企既作用只係佢1歲前去飲時怕佢瞓著唔想一直抱住佢既一張流動床.
大部份時間我地都係用揹帶..
其實揹帶真係好多好處
去到邊都盡量係用揹帶.
除非係用好高果隻bb車, 其實大部份bb 車既高度都係食塵level。 
推b 車出街bb真係食唔少塵。。 
其次係揹b 出街同bb 近d , 一路行一路同佢講野, 講下周圍既環境. 天氣, 事物, bb會快d識講野.
我身邊用揹帶既媽媽朋友小朋友都快識講野一d。 
近來小兔係中文大學做左3個free 既語言test 係test詞彙同埋理解力既test.
成績相當不錯. 高出平衡好多
除左出街係屋企都要多多同佢地講野. 唔好用bb 話, 要好似大人咁, 同佢地多解釋. 唔好成日覺得佢地係bb就唔明。 
睇過書話多同bb有身體接觸。。 bb會聰明一d 。。。 
同埋可能因為同bb 出街揹住去銀行/有時又會揹住佢寫字比佢認下.
係無教揸筆情況下, 一歲己會用正確揸筆手勢揸住支筆塗鴉. 
雖然係辛苦d, 但係非常值得.

2)每一日故
好多媽媽睡前都會講故仔, 但係各位會講咩故仔呢?醜小鴨, 灰姑娘?(其實我自己覺得呢D故仔兒童不宜囉)
就算有D益知故仔都好, 眼瞓既時候最好講既故仔就係今日你做過D乜,
由佢一早起身好BRIEF 咁講下做過D 乜. EG一早起身你做過D乜?飲99. 飲完99呢? 飲水, 跟住呢?瞓番. 一路講落去...
要多用問題, 媽媽要自問自答, 到小朋友大D就等佢地答。 
咁樣做可以refresh一下佢地見過既新野(如有)其實當見到新野時, 對住果樣野可重複描述幾次, 到晚上故仔時間再講,佢地既記憶就會深好多.

3)日日唱jolly phonics
細個我地日日都係度唱, 一路唱媽媽都keep 住做動作,同埋打開本書話佢知唱到邊.
大大下就開比佢自己唱同聽. 小兔可以自己打開本書揭,跟到cd 唱到邊頁.
當媽媽做錯動作小兔依嫁都會指正.

沒有留言:

張貼留言

http://blog.yahoo.com/beatrixchoi/articles/page/1
各位回來啊~~~~