2013年10月1日 星期二

9個月

揹B有盲點,同小豬BB去包店買包, 明明夾左2 個包, 點解比錢時得番一個????

無跌落地, 唔通我痴呆???? 我搵得好辛苦地下又唔見,原來比佢一手攞住左!

姐姐自己戴頭夾, 佢又放件玩具係個頭度.

係屋企上法文堂今個月叻左,老師叫佢s'il tu plaît,佢會做請請既動作.同貼野上去板上

今個月出牙, 明顯一隻,第2就出來喇. 

出街上左第一堂mr cory .係街上堂坐得定過屋企.
肯坐足一小時, 其他小朋友1歲, 1歲多d 手腳比小豬靈活 ,但係小豬都好肯試, 
做唔到都好開心, 又笑又跳. 

4 則留言:

  1. hello! 我的小朋友有興趣學法文啊, 可唔可以告訴我老師的資料&價錢, thank you!

    回覆刪除
    回覆
    1. 老師有教東山, 後來我請老師番屋企教, 依嫁東山好似$320/ lesson.
      上門你要再問一下佢, 佢上門香港島, 收平我d , 你預佢收hkd 500/ lesson左右

      刪除
  2. 請問小b幾大開始學法文?可以喺邊度請上門法文老師?貴嗎?thanks!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我大女5 month 在東山學, now 3 歲3個月, 基本對答都ok, 細b 其實都係聽, 大約6 個月開始大女上佢就聽. 我大女係早ready d , 我都考慮細女好唔好去東山學, 其實細b 係屋企學有d 問題嫁. 因為上門d 教具係細d, 另外老師係上環開左間法文教室。 
      Des Voeux Road 106-110, Hung Tak bldg, 11 F, room 1101, Central
      你可以打去問下: teacher alain:93158302

      刪除

http://blog.yahoo.com/beatrixchoi/articles/page/1
各位回來啊~~~~