2011年11月4日 星期五

大坑13座牛雜之迷!!!

2011年11月4日下午3:22公開累積瀏覽 121 0
綄紗街百佳對面有間13 座牛雜, 成日都唔開/ 個閘係半開好似準備中/ 打烊咁...
早2 日食完飯落百佳買野見到佢開門, 於是去買左牛雜同奶茶.
問:老細做乜時開時唔開嫁?
老細:呢度係工場來, 之前我地唔開, 我地灣仔果邊加租加好多唔做喇,所以多左個人(佢自己)出來, 所以呢間以後都會開.請多多支持!

奶茶+牛雜HKD45.
咪睇細細碗其實食落都唔少野嫁!
牛雜夠香, 而且食得出佢既手工, 食雜最怕佢洗得唔乾淨, 13座同埋灣仔衛蘭軒側既車仔麵都係推介既乾淨店AR !
食完剩番既汁我介留左第2 日用來煮麵!!!(我自己都覺得自己有少少痴線)

不過佢既奶茶真係要推介, 極度香滑,但偏甜. 如果你係一個奶茶精, 呢支奶茶啱你!
唔係飲開奶茶既媽媽同爸爸2 個人share 支奶茶仔, 晚上同時覺得胃痛同眼光光. 可想而知.. 支奶茶真係好好好濃呀!!!!

十三座牛雜


地址 :  大坑新村街51號地下  
類別 :  港式小食/熟食店

沒有留言:

張貼留言

http://blog.yahoo.com/beatrixchoi/articles/page/1
各位回來啊~~~~