2011年11月30日 星期三

台灣2011(Day2)

2011年11月30日下午7:36公開累積瀏覽 215 0

豐富既早餐, 呢度只係佢既1/4.有我最愛既粥(好多咸咸酸酸野加落去)同埋豆漿.
仲有腐乳. 好多菇菇.
其他都係平時酒店早
台灣好興食關東煮, 連早餐都有.
其他果d都係酒店早餐食開既野.


吟松閣係春天對落少少, 比較古舊都幾型, 但就較細間. 周圍都好有日本feel , 似去左日本鄉下咁~~






係山望落地熱谷..... 星期1 地熱谷同溫泉博物館都唔開, 下次真係要check 清楚...
不過係附近行下d 地方都靚同靜, 感覺舒服.

可以落去玩水, 但唔知係咪昨日, 同早上都有落雨比雨水溝淡左泉水...
d 水只係微溫.


















just sleep 酒店, 比我想像中好, 佢都新淨,裝修morden, 型到度門係用鐡造嫁~~~我地住左係轉角位, 佢度門仲要用鐡造, 我上網要開打門, 至收到WIFI!!!!


各位, 真係要小心果本橙色閃閃下既旅遊書仔. 佢教我地係台北車站食洪師父牛肉麵,個地址啱, 但係佢就mark 左係台北火車站地下街.
其實係另一區既地下街!!!另外佢有介紹春水堂既又係mark 錯..買蜂蜜蛋糕既南堂又係mark 錯, 同埋呢間野係難食過莎利蛋糕, 有幾難食我之後係講手信度再詳談.

食唔到洪師父就求其食一間, 呢間... 入左去食佢個頭盤就覺得好唔對路... 個麵... 唔係難食, 但一定唔係好食.

今日去3越買dr wu, 最想買果幾樣都話sold out ( 今日係3越周年慶最後一日, 很down ...) 去albion 呢? 要買既健康水又買唔到>0<
好在最後都買到我最想買同埋都有朋友托我買既dr wu 15片mask !!
http://blog.yahoo.com/beatrixchoi/articles/164284/index?bb=0
關於skin care 唔多講可以睇番以上既link

永遠人頭湧湧既豪大大... 夠熱又香口, 只不過2 個人食都嫌多...
話說天后都開左一間, 搵日都要探下佢.

之前係淡水食唔到好味既臭豆腐係士林食左3間都唔掂, 要數最最最過份,
我真情要用呃錢來形容佢, 就係由豪大大去停車場中間有間燒臭豆腐.. 佢唔係唔夠臭咁簡單,
佢只係一件普通豆腐,但係就話自己係臭豆腐








 






















 





 

沒有留言:

張貼留言

http://blog.yahoo.com/beatrixchoi/articles/page/1
各位回來啊~~~~