2011年11月23日 星期三

台灣狂買skin care!!!! (part 3結局編)

2011年11月23日上午8:40公開累積瀏覽 1384 0

係遠東百貨買左Albion, 同埋呢隻 envie de neuf 既 masks ~~

Albion 係好多人去台灣都會買番來既, 大家都話好用, 佢既皇牌產品係健康水, 本來都打算買一個番來.




圖中呢set 野賣NT 2610 , 本來一支330 ML 既健康水都要NT2900 , 依嫁仲要送5 片Mask , 真係超值, 之不過我去遠東百貨同埋sogo 呢set 都係sold out !!!!
最後共係買左上圖果set herbal oil 送比99.(油送比99 其他自己要呢, 好奸)
支油可以加係平時既cream 度咁會潤d .
另外可以咁用....
1.用完滲透乳後擦上精華油再敷健康水讓它吸收
2.洗澡前把臉洗乾淨後,擦上精華油再去洗澡,因為洗澡的熱氣會讓皮膚吸收


而健康水可以加棉當toner mask用, 但如果你打算當toner 用就要留意!!!
Albion 係一隻好惡既brand,絕大部份既brands 都係先水後乳, 而佢係先乳後水, 所以用佢就要配埋佢既乳液呢~~

http://www.urcosme.com/maintitle/annualsale11/sets?fid=75&cat=0&retail_id=0#result   <--- 更多周年慶info~~~


點擊圖片可在新窗口打開而我係search  albion 時見到最近我既遠東百貨有得賣, 再search 遠東百貨時見到envie de neuf大減價!
NT 2500 既MASK, 同埋NT2500 50pc eye mask +10 pcs paper mask
之前有去過台灣既媽媽朋友超讚呢隻brand 既eye mask 但係佢原價都幾貴ar, NT2500既Set 已係減到7x % off !!!
到遠東後問mask set 尚有.. 但eye mask set己賣完!!! 但好在佢地仲有NT1580 50PC 既eye mask promotion , 依然係7x % off .
於是買左2 box 同另外2位媽媽朋友分.
要一提, 去台灣百貨公司買野有稅退. 退到貨額既5% , 而且佢地都好快手, 係百貨公司填表馬上退到錢, 而去到海關都只係睇下發票, 唔似係歐洲/加拿大咁玩驗屍.
值得退嫁!







最後要講既就係美華泰, 佢住西門町有店, 就係我住既Just Sleep 對面,(我地要過條大馬路) 而萬事達呢? 過條小馬路就到喇!
美華泰真係好大間呢! 而賣既野同康是美, 屈記, 好唔同.
佢有日本區有好多日本野賣, 雖然好多香港都有, 但係佢夠多同齊, 如果香港都有既大路日本野佢唔係平好多咋!有d佢仲貴tim。 
好似極潤,bb 仔頭mask 佢都貴d .
咁有咩平? sexy look mask ( hello kitty) NT 199 買一送一!
3M 暗瘡貼NT 109買一送一
蒟蒻球 NT99買一送一( 香港平既賣HKD39,貴既賣HKD59)
另外林田既EYE MASK NT 99 , 香港賣HKD 38
有粉既吸油紙NT20 (配得凟中學時呢隻野都賣緊HKD1X 嫁喎! )
其他無聊野eg 碌面器都係 NT69 (佢仲好多款都係好平,不過呢個最細唔阻位所以買佢)
曲髮卷 NT109
眼睫毛Nt199, 呢隻采粧手工睫毛ok 喎,睫毛自然, 睫骨夠糼.
kose 果盒化粧棉 Mask  NT279唔平只係覺得佢得意買來玩下,

另外好多青春少艾會買廣源良既瓜菜水, 真係好平只係NT199, 就有2 支180ml
當然媽媽我一把年紀就唔會買啦, 我地呢個年既暗瘡用暗瘡product 係無用嫁, 只要努力保濕就可以,

另外要講下係行街精們行到無野行所以店都閂門,唔緊要! 西門町2 間屈記24hr 都係度等緊你!!
而紅樓附近果間就比較大.
周街既小食檔仲有得食, 野飲可以去檸檬屋飲苦瓜汁, 佢開到12 點~佢比起士林果d 好味好多濃好多.
地址:漢中街21 號

沒有留言:

張貼留言

http://blog.yahoo.com/beatrixchoi/articles/page/1
各位回來啊~~~~