2012年1月1日 星期日

近期最愛 ------毛毛emu & 波點褲


2012年1月1日下午6:29公開累積瀏覽 389 1
 
早前用visa 積分換既emu boots 終於可以出動了. 今年都係鍾意著土色係衫 ^^ .
仲有買左lowrys  farm 既 波點legging 扯布褲... 今次要著L?明明同一Cutting 之前果條係著m 嫁喎!!!!! how come~~~
好在番到屋企對番, 呢條L 同我之前既M係一樣大小 ..... 酒紅色係今冬大熱ar ! 而且只減到hkd22x . 但只可以襯土系色.以下3個look 既衫都有佢既小故事.
 
1)去年我仲係肥到成隻熊既時候,聖誕節係cwb既樓cafe 開p, 開完p 去左買尿片, 係實富樓上既b&m,買完見到隔離有間店開左賣韓國野, 公仔就著住呢件衫... wa, 一著上身肥上加肥!!!仲要係不知名話自己係韓國野, 賣hkd800! 但我知如果我唔係咁肥件衫係ok 既... 我丈夫見我果期完全無買衫, 又見我無乜心機於是好偉大咁比左錢!!!! 妤在今年著就似樣好多喇 ^^



個ear muff 係早排媽媽係淘寶買既...
近月都無淘寶啦. 因為佢d 野真係只可遠觀, 樣樣野都有佢既小問題... eg 呢個ear muff啦, 你睇佢靚靚女女咁,毛質又好好,  但佢都有佢既小問題..
就係佢既毛係倒生嫁, 即係點?佢d 毛向左天!反地心吸力, 好在我唔係訂個長毛... 如果唔係......


http://store.taobao.com/?shop_id=35889100 <-- 毛毛耳
一次訂左3個, 店主送左一個. total4個, 送左個比阿姨 ^^
阿姨好開心ar, 因為佢又要出trip去美國 喇, 而依嫁美國天氣都好凍下呢.


2)  圖1) top 係阿嫲好多年前織比爸爸既厚冷衫, 今年係爸爸既冬天衫堆中找回.
問過阿嫲同意就攞左來著.. 其實件野都著得人肥...所以只可以襯窄褲著 ^^ .
burberry 巾巾都係土系色既好朋友, 呢條巾原本係媽媽買比爸爸既頸巾, 但今年比媽媽多次征用.



    
Trench coat 幾年前朋友幫我買既, 都少著, 但今年流行土色系真係大派用場. 仲有呢條橙色野真係好難襯嫁. 佢係結婚時去日本買褔袋得到既.
單睇佢真係靚的, 但一直都唔知點襯.. 有時收收埋埋d野突然有一日出土果種感覺真係... 好似見番舊情人咁

仲有個紅色袋.. 爭d唔記得講佢.. 我一口氣買左2 個!!! 又係淘寶囉, 另一個係送比朋友..
rmb 99 , 聲稱真皮... 結果??番來有好臭既膠味... 佢個樣係ok 既, 但係又一次體驗到tb 好多陳述都係假,同埋佢好多野都係好好好鬼臭, 仲要係化學野既臭, 聞完會覺得有生命危險果隻.


袋仔細細, 如果你砌得好都可以放到唔少野入去.
http://item.taobao.com/item.htm?spm=110-FsK-3vPut.3N0D-2FWF9.3-4aE2bG&id=12279902296


 

沒有留言:

張貼留言

http://blog.yahoo.com/beatrixchoi/articles/page/1
各位回來啊~~~~