2012年1月25日 星期三

天然等無害?!不一定

2012年1月25日上午10:14公開累積瀏覽 221 1
成日都聽到將天然同無害拉埋一齊講, 你認同嗎?
天然=無害
我地唔好諗到咁深入先, 先recall 各位電視方面既memory .
細個白雪公主既毒蘋果, 藍精靈過幾集就會食中毒菇.
睇劇比奸人害都係食鶴頂紅, d 宮闈劇都你爭我鬥都會用咩打胎藥, 乜乜香攪到人無左bb .
呢d都係天然植物同草藥來喎。 咁。。 你仲覺得天然係無害嗎? 不正確使用/ 份量過多/ 係一d 特別情況下使用, 平時無事都可以玩到有事.

HENNA 係天然野, 但係佢本身都係會致癌.
印度仲有出, 但係好多先進國家都banned 唔出henna products.
今晚再詳細問朋友, 答案係...
化學劑染髮會致癌. 但係henna至所以咁毒, 係因為henna 用時要好多好似漿咁好多好多咁pat 係頭髮(一定pat 埋入頭皮度),仲要加按摩產生熱力至會有色. 因為咁所以用henna 係一定會接觸到頭皮, 加上按摩就更加入血同皮膚.
係落後國家用henna既,致癌率係38%!!!!(先進國家既數字好少少)
落後國家癌率高係因為佢地既衛生環璄無咁好, 對有關知識唔多, eg 個頭損左照掟d henna 上頭, 咁就吸左d 毒入去.

所以出街染髮就算係市面既products 都好如果佢係咁pat 係你既髮根, 同埋為左想上色d 係咁按你個頭... 咁你就要小心.......

另一樣就係大肚用既skin care , 身邊好多朋友話大肚要轉skin care , 好多時都話用天然野, 而佢地既天然就係好多香草
但一睇好多花, 香草, 香薰都係唔啱大肚用既... 所以買之前真係要小心RESEARCH 下呢.
唔research但鍾意行街既, 
只要去counter問ba 睇下佢點答你你都可以out左好多brands
, 你問佢佢過3 秒先答你, 答你時唔望住你既, 請你即走.
充滿信心答你佢好多大肚客都有買既, 請你答佢你再睇下先. (不要買)
因為係佢d和客買而唔係佢公司話佢知得囉. 佢d客即係你我她和他,都係普通人. 你問佢, 佢話人地用, 佢自己代表佢品牌答句得都答唔到, 你根本不用考慮.

你問我?我答你, 一切從簡, 搽得越少越好. 我果時只搽Cream, toner, 同物理防曬物. 同埋只係一個brand 既products ,費左溝右溝. 撞出咩火花來, 你知啦大肚好多反應都同平時唔同, 皮膚有咩睇左醫生都唔食得藥.....
mask 唔敷, serum 都唔搽喇.

我係好鍾意搽野, 好鍾意試呢試路, 但係唔會用自己既bb 安全來玩.
因為我既10 個月係會影響到小生命既一生一世.

沒有留言:

張貼留言

http://blog.yahoo.com/beatrixchoi/articles/page/1
各位回來啊~~~~