2012年1月9日 星期一

Dec glama box

2012年1月9日下午11:39公開累積瀏覽 976 1

上月被一眾訂購者鬧爆既 glama box , 今個月o 左好多.

1)
Perfective Ceuticals 逆轉修護霜EGF | 50毫升
價值: 大約 HKD 960
呢個係貨SIZE 來呢! 見到咁大樽已好開心, 仲要咁貴喎( MARK 到)
係Cream 狀,但唔係好潤咁. 有少少膠味..
2)
Elishacoy 皮膚修復蝸牛護膚霜 | 7克
價值: 大約 HKD 130
蝸牛霜呢個sample 真係完忹做到glama box原先創立既意念!
原因係我一直都好想try 呢樣野, 但係又有少少懷疑, 比錢, 一定唔會買,
而我又唔係用開韓牌既人唔會攞到佢既sample.
搽上去真係吸得好快, 用完馬上係好滑咁, 但係感覺上係,表面靚左, 底層就吸唔到了.
可能呢d野只係啱後生女用??? 我諗我呢d 中女要搽完所生野再on the top 加係面至得/ may be夏天日間都可以try / 當佢係sleeping mask .
仲 有佢呢隻咁既野一支50g係hkd598咁7 g 係hkd598/50*7=hkd83.72而唔係hkd130. 係呢方面我覺得glama box 係好蠢, 站係攞完玩完唔買既立場, 的確見到自己收到價值hkd130 蚊既野好開心, 但係站係try 完想買既立場, 覺得呢d 咁既野7 g 都要hkd130 就唔會想買囉! 到底佢係想人買定係比人覺得佢個box 係好值錢呢??
3)
Thann 天然香木芳香沐浴啫喱 | 60ml
價值: 大約 HKD 63
已去過6次bkk既我點會唔知呢個brand , 阿胡慧沖成日都有介紹佢嫁.
好唔好用?一般啦. 帶去旅行都OK , 點都好過一般酒店果D .






4)
深海肌元TM 潤唇油 | 7克
價值: 大約 HKD 48
呢支野係GLAMA BOX 個WEB既評語係唔用好過用?咁灰? !
見到人地話用去仲乾過唔用都唔信邪, 諗住人地係咪搽得少所以乾? 係咁搽, 攪到自己成咀油, 仲要吞左D 入口....
係真嫁, 我未搽都好地地, 搽左佢過夜第2日甩皮!
一搽仲會白左咀. OH NO ~ 睇佢好眉好貌, 真係估佢唔到~

5)
Celebrity Slim 代餐奶昔/代餐湯 | 55克
價值: 大約 HKD 30
一收到最快開來飲, 因為我仲餵緊人奶時已留意呢樣產品,
其實想買又未買既原係係多年 來減下又肥下肥下又減下既我當然有食過呢類型既袋餐啦, 呢D野通常都係好難食,食完之後會覺得好空上(, 心理不平衡跟住再食多D , 呢隻都一樣係難食一士多啤利味Milk shake 好似飲士多啤利味瑞士糖咁, artiffical 到呢~~
都算, 飲完個味係個口度久久不散, 仲要係咁er 番d氣上來! 
因為有氣頂住所以真係會唔想食, 但係呢個減肥法好虐待呀.
到my lux 人人都話my lux 好過glama box  咪又訂個玩下, 點知風水輪流轉, 到my lux比人話喎。 
呢個月令人最開心就係試左我想試既古怪野,而結論係唔得既, 可以死心, 慳番, 呢個真係GLAMA BOX 既精髓, 哈哈~~

沒有留言:

張貼留言

http://blog.yahoo.com/beatrixchoi/articles/page/1
各位回來啊~~~~