2012年6月4日 星期一

12月龍b啊

 
2012年6月4日下午3:36公開累積瀏覽 1321 2
真係好可怕, 傳2013 年截雙非, 又好多人貪生個龍b, 勁勁多人爭,乜都爭餐死.
其實無plan生龍b,如果唔係都唔會承人過美國做佢既超齡伴娘啦!
不過要補充, 我地都有打算生多一個小朋友既.
4week已知自己bingo 去睇睇開既方幸生醫生. 姑娘講到一定有位生咁.
但過多2 個week 話養和full 左?! 4week仲要係月頭都full ?!咩人可以係養和生呀咁?!

只有st paul有位, 媽媽都諗住算啦, 方醫生同媽媽經歷咁多風風雨雨.. st paul 就st paul啦.

咁作為消費者都要去了解下st paul 既. 去到發現, 佢既大房雖然比養和少人, st paul 一房3-4人, 養和6人
, 但係st paul 真係預到好盡,房好爆,(近日去過養和, 就算係龍年都唔算好爆,無住滿, 其實6人房好時只住4人/更少)
而且st paul 既房第一很細, 唔好同養和比. 比公立更少, 更密,仲要係好多大6 人. 走廊只有2 呎. 有人探只可出走廊, 唔可以係入面, 同埋全部房都係黑房!
去 睇半私家,佢既2 日房半私家只係等於養和既大房size 同環璄, 有隻大窗... 本來媽媽都打算up grade 半私家睇番方醫生. 但原來只有私家房至可以帶bb 出bb房!!!(但係我地只係普通人家未豪到住私家房,正如公公金句, 比實比得起, 爭在捨得咩?!公公, 今次我答你, 我唔捨得呀!!!!
bb 出唔到來咁咁大隻窗做乜呢?!加上一日爸爸只可以有一個特定既section 睇bb一小時...
12月正正係爸爸公司既peak season, 爸爸只可以左攝右攝睇bb, 講唔埋咩時間得閒, 如果一日只係特定時間睇bb 即係頭果幾 爸爸都唔會見到bb~~
爸爸一聽到顛左~
(蓑和大房同ST PAUL大房我諗埋單爭幾千蚊啦,ST PAUL 半私家和養和大房爭2萬多)

唯有同方醫生分手.... 其他醫生生位咩咁?!有....睇註院囉~
睇第一個註院話如果第一胎唔係佢開既, 第2 胎佢唔會接順產.
但 係媽媽真係唔想下下開刀, (上一次小兔都係因為心跳跌至開刀), 開刀仲要方醫生去左旅行, 係代佢既黃守惠瑜醫生, 好在既係黃醫生手勢好, 係出名唔痛既開刀醫生, 手工又好. 另一個媽媽佢一家上下生b 都係睇佢. 我只係陰陰痛遮, 我聽有人話睇其化醫生開完刀, 痛到死, 痛到喊呀!!!
開刀果下好自在, 之後都唔係算好痛, 但係果隻少少既痛, 真係好煩, 同埋其實人地就唔會就住就全, 可能我驚青就成日住, 烏住行, 見到人地順產,第2 日健步如飛,可以走去餵奶, 好快又可修身做運動真係好. 加上上有小兔,我當然想快d好番啦!
於是又轉醫生。。。 最後睇林思穎醫生 .search 到林醫生人好, 細心手勢亦好.. 希望唔使開刀啦.
今日睇過一次林醫生都好人同細心,唔似果d開口埋口叫人開刀既醫生....
不過講明左, 開過刀既不可用催生針...
小兔早左2星期出世, 咕c唔會過期既, 少左因過期而催生既因素先, 但願過程順利, 不要太慢否則不能催生, 就要開刀喇
想信7田既我, (上胎有跟住7田胎教做, 覺得好work )今次會加強催眠自己同咕c , 順產順產,乖乖地. 順產.......

沒有留言:

張貼留言

http://blog.yahoo.com/beatrixchoi/articles/page/1
各位回來啊~~~~