2012年6月4日 星期一

拕b 苦與樂

2012年6月4日下午2:41公開累積瀏覽 165 2
無得去美國lu ~~~費事啦, 比人以為我偷渡去生仔問長問短... 又要過x光機..
好在朋友你去加拿大結婚, 再去美國玩. 如果係你原先話既先去英國再去南法, 我會喊死!!!

再見了..... 旅行... 不過我有同兔爸傾過, 生完呢個小兔咕c , 就唔再生喇.
等佢戒左奶我同爸爸去轉日本先.

今次呢個好辛苦, 因為無乜胃口, 食唔到野, 但係我好肚餓, 所以成日見暈.....
好多野都覺得好難食... eg 人人都話好好味既拉麵我只係食到1/3碗, 仲要覺得難食.....

其實我呢排好多野想同大家講嫁, 不過費事講d唔講d,到依嫁隱定左先一次過講啦.

樂就係, 小兔對bb 好好, 成日鍚媽媽個肚. 仲話要學沖奶比bb 飲.
媽媽一換衫見到媽媽個肚就好冧咁叫, bb 呀bb.
但係對住阿嫲就更曳咩都大叫左先, 同喊左先. 阿嫲又由佢, 睇來我要睇緊d小兔,同埋叫爸爸出warning 比阿嫲先得


沒有留言:

張貼留言

http://blog.yahoo.com/beatrixchoi/articles/page/1
各位回來啊~~~~