2012年6月4日 星期一

大B 細B

2012年6月4日下午5:55公開累積瀏覽 420 2
係喇, 12 月BB , 開始傾, 做大B 定細B .......
其實到我地決定嗎?
第1 間間學校截數日期不同,
第2 有D 有鹹淡水分界期, 即係可以玩2 次報2次, 之但係人地口話比你你玩2 次其實又係咪真係受你玩先??
有好多家長就話情願做大B .

你話想人地做大B ...... 個細既都未出世, 你又知?
我只可以話.. 我會盡力教. 如果小朋友進度許可, 我會報2次, 如果進度唔許可就等佢大少少至try, 得唔得係個小朋友話你知, 而唔係你大人決定.
教小朋友從來係, 佢做得到我地就move on , 未做到就諗下點樣加強,佢果方面, 唔係要逼, 但要諗方法.
一個人無可能樣樣都叻, 但係有d基本野一定要meet 到, eg 自理能力, 基本價值觀, 分別是非等, 呢d一定一定要扮清楚. 教得好.
其次就係邏輯思考. 至於你話材能呢d真係人人唔同.

提供足夠養份, 環境讓佢飛得更高更遠. 就係父母該做的事.

小故事...
我老公都係一個細仔, 10月最尾果日.
讀書有比學校拒諸門外.. 佢起初入唔到同佢哥哥同一間小學, 讀左第2 間, 過左一年佢媽媽攞住第2 間學校既成績叫問校長收唔收佢(全級第1)
校長話收, 不過要REPEAT, 人仔細細既佢回答係, 要留班我唔讀!
校長於是比張卷過佢做, 做完就咁收左佢第2 年級, 無留佢班 之後佢係哥哥呢間學校讀到中學畢業, 成績都keep 住好好.
聽完我99講既故仔(當時人完全唔記得左la 喎), 令我明白, 唔只要教d 小朋友讀書識字, 仲要教下佢地tough D  同埋係適當時侯同人bargain.

沒有留言:

張貼留言

http://blog.yahoo.com/beatrixchoi/articles/page/1
各位回來啊~~~~