2012年9月3日 星期一

2歲3個月

2歲3個月
2012年9月3日下午7:02公開累積瀏覽 53 1
周街同人講:我大個唔著片, 著底褲出街.

第1日眼瞓摸住媽媽個肚: 咕c 你係姐姐黎嫁, 跟住話我係bb要著片出街...
第2日瞓飽, 突然爆句:我變番做姐姐姐.
跟住問我攞底褲著出街....


好多野想自己做, 如果媽媽手快快幫佢,
佢就會話:你唔好咁心急啦, 你等埋我啦!

原來佢都有D 觀察力.. \
一同去反對國文教育, 番到屋企比佢睇D 有關既新聞圖片...
媽媽:話你果日都有去既呢! 立法會, 政府總部呀!
我地去反對呢!
小兔:反對D人都著黑色衫嫁喎!
媽媽: 係呀!你有留意到呀!


由於D人成日周街同人講唔著片, 著底褲出街
媽媽真係抵唔住了.....
媽媽:(細細聲)其實呢你唔著片,著底褲, 個pat pat 細左好多嫁喇~~~所以其他人一眼就見到你好叻無再著片出街
小兔:我媽媽你唔好講秘密啦!

小兔:我今日無地方去(周未同阿e 傾電話)
阿e:係呀~我依嫁要出街喇~byebye~

我地食完野有無地方去?
我地聽日去邊呀?

唔見左一袋小兔初生時既b衫...
媽媽:(同爸爸講)唔見左袋衫.. 我唔想再用錢買衫呀,d 衫好靚好貴嫁(初生時買左不少organic衫仔)
小兔:咁用咭啦..
媽媽覺得小兔呢個答案真係好可怕......
一定要解釋
咭 係銀行幫你比住先, 到期都要比錢嫁,如果唔比錢要比利息, 即係.. 你比10蚊買左樣野, 如果用咭, 銀行寄張單比你叫你明日比錢, 如果你遲左比, 就要比番12蚊銀行, 再唔比就要罰多d錢14蚊, 16蚊 20蚊!!!20 蚊可以買2 件10 蚊既野喇!!!用咭記得找數ar!!!!!!(重覆講左3次)

沒有留言:

張貼留言

http://blog.yahoo.com/beatrixchoi/articles/page/1
各位回來啊~~~~