2012年9月1日 星期六

告別嬰兒期....

 
2012年9月1日上午7:53公開累積瀏覽 282 3
小兔對住佢條片講左一句bye bye 啦! bb.
佢真係大個左好多...
呢個星期出街前佢話唔要用片, 要著底褲..
要自己一個人上堂, 唔座high chair, 食飯唔要圍兜.

戒片--- 呢個活動.. 人地好快就可完成. 而且我知不少人比我地早.
大家都用好多不同方法, 其中有人嚇, 有人侮辱(其實我地阿嫲都有咁做, 但係我好唔鍾意), 更有人打.
係呢件事上3樣我都唔想做, 我覺得呢3 樣法寶教仔係有機會用到, 但係唔應係戒片, 如果戒片要出呢3 寶,如犯上d大錯可以點對付d人呢?

早係歲半阿嫲有問過小兔
嫲: 你大個, 唔好用片.
小兔:我細個.
心諗答得好, 天氣凍, 同埋歲半真係細左d .....

春天來了. 4月左右, 叫小兔座potty, 肯坐但不去... 於是捉住早上儲左成晚一定有, 叫佢坐.
第一次有d fif 聲佢都驚嫁, 比我個樣係 咩聲來嫁?因為痾係片係唔會有聲嫁ma
之後我去帶佢同我去廁所, 自己去一次, 話佢知, 尿滴到廁所就有聲.
日日早上就有小便, 過左幾日, 媽媽話佢知要記住有尿到既感覺....
再過幾日問佢有尿嗎?佢有就會答有。 (但由始至今日都唔會開口叫尿的)初期帶佢先會去
但係大便呢.. 有一日係叫佢小便時有大便, 而未有小便出, 咁啱大便又比較硬, 咚一聲, 嚇到佢向前走住痾, +大喊...
從此就不肯去大大.. 尿完馬上走人, 就算馬上有大都不肯去. 見到個樣既, 通常有大, 眼神就會好閃縮!
一開始我地出左殺手鐧, 用i pad 開u tube 播hello kitty ( 2 樣都係媽媽最唔想做) 但對住大喊大叫既人只可以咁....
坐左大排.... 開始ok 就比鏡佢睇...
但係都出唔到... 只係肯坐....

佢一直都唔肯出聲叫尿.. 於是係屋企就著布戒片褲(之前只係著學習尿片褲), 我地屋企係木地, 而且無打蠟, 如果著普通底褲個地一定bye bye, 雖然係慢d , 但都有作用, 佢會感到濕, 但係唔會一灘水係地
係阿嫲度就只著面褲....
到依嫁都係尿唔出聲, 但係就會自動除褲去toilet.
train 好左小, 著手再攪大....
大呢媽媽諗到小兔喜歡游水, 就話比小兔知... 屎屎一出來見到黑暗既片好唔開心.. 佢好想游出大海...
咁佢就肯有大大出聲. 去完大大, 我地要做一個告別大大既儀式.... 就係倒屎, 要全家人攞起小朋友potty 送別大大到大人廁所再沖廁

有日我問小兔....
媽媽:屎屎愛游水..我地沖左佢出大海.. 你估你有中游水會唔會係海見到佢呢?
小兔:.
媽媽: 其實你睇下我地加d水沖既時侯己經散左d. 出到海細到見唔到嫁喇! 而屎屎係好有用嫁. 好多野等緊屎屎出大海, 屎屎係水中植物既營養, 微生物都會食, 小魚食微生物, 大魚又食小魚....
小兔:


 一開始係屋企唔著片著戒片褲, 出街都係著學習片,其實都有一排回家都係乾片,
小兔又成日話要幫咕c 換片,
但媽媽話:你自己都著片喎, 你去換自己片時, 媽媽都幫咕c 換左啦, 你要同人換片前, 你自己至少唔使換自己條片先喎~

有一日佢要求出街都著戒片褲,唔著學習片,
媽媽就話好啦, 不過你要記住出街急就要出聲.. 唔好到要去至出聲, 因為係街行去廁所要時間..
第一次小兔就係銀行話我知佢要大大!!好在都忍得下.. 去到目的地都要坐一會至有.
今日開始著薄底褲啦!
不過可能佢太開心, 對住任何識既唔識既都話比人知.. 佢唔著片我著底褲出街!
一起身就要除左條片換底褲~

其實個個小朋友接受能力, 喜好都不同, 所以方法都有所不同.. 希望大家都用心諗d 方法, 令到小朋友可以開心戒片成功.. 而唔係係哭鬧中渡過啦!

沒有留言:

張貼留言

http://blog.yahoo.com/beatrixchoi/articles/page/1
各位回來啊~~~~