2012年10月8日 星期一

2歲4個月

2012年10月8日下午6:41公開累積瀏覽 37 0
係媽媽唔好, 其實一早就要戒奶樽啦!
開始同佢戒小兔就同媽媽講數...
媽媽:你用杯飲啦
小兔:我費事用杯啦.
媽媽:咩叫費事, 你唔好以為用費事2 隻字將你d歪理合理化喎!

去飲幫個小朋友熨衫
小朋友:好乖喎幫我熨衫!
媽媽心諗-___- 點呀

小兔變成蠟筆小免

去幼稚園參觀. d
櫈都係細細張, 我地係一間房度坐係度等....
兔: 我坐小朋友櫈
爸:點解呢張係小朋友櫈
兔:比小朋友坐既囉
爸:咁依嫁大人坐住左張櫈咁係咪大人櫈
兔:唔係,
爸你都有坐大人櫈, 你坐左落去會唔變左小朋友櫈嫁?
兔:唔會.
爸:咁呢張點解係小朋友櫈
兔:呢張櫈細張係比小朋友坐嫁~

阿嫲叫小兔做阿妹,(有堂哥及堂姐. 今日
阿嫲:阿妹你快d xxxxx
兔:我係大妹
嫲:你係大妹?邊個係細妹?
兔;肚裡面個bb 係細妹呀.

近日成日講D 古怪英文
媽媽無同小兔去
阿爺帶小兔學ballet ...
媽:今日你番學做左D乜? 老師有無同你講D 乜
兔: Don’t run, stop。 
媽:吓?你係咁走咩?Who was running? Beatrix?
兔:Cover your month.
小兔唔識咁多英文只識cover your mouth即叫你唔好再講喇!~~
媽: 放學老師無同miss judy 講by bye ?
兔: Godd bye Miss Judy, Thank you Miss Judy. I want chop, please chop.
(有CHOP 即係乖,有5 個CHOP 送一大張貼紙)

沒有留言:

張貼留言

http://blog.yahoo.com/beatrixchoi/articles/page/1
各位回來啊~~~~