2012年12月31日 星期一

5周年~~~~

2012年12月31日下午7:11公開累積瀏覽 255 3
滿月第一件事係同小兔去海上圖書館, 但係唔記得帶電話相都無影, 等阿爺SEND 番D相再補。

話咁快就結左婚5周年了。。。。。 

呢5年來發生好多事。。。 生左3個小BB ....
爸爸今日出街同媽媽2 個人慶祝... 收到爸爸既禮物....
其實早2 日幫爸爸折信(我一向係被當時人授權折信嫁吓~)
平時都唔會逐項睇爸爸既信用咭單, 爸爸既信用咭單離不開都係電話費, 一家人食飯, 買書 咁..
今期一望個數.... 好似貴左d, 驚銀行收錯錢/ 佢過期無找數 於是就一樣樣睇...
真係唔睇好過啦~~~因我睇到呢樣野....

當然我只係見到個數啦...
衰衰咁同好友講.... 唉...同一價錢.... 買其他就有粒石啦.
tifanny就唔會有.. 好似好唔抵.

好啦紀念日當日就去食大餐....











食到第一個甜品(甜品有3道,)爸爸就攞左個禮物出來....
就係上圖既5 環頸鍊.....
爸爸話係代表我地一家人, 同埋5周年咁解....
我成日覺得只有我記得咕A哥哥... 原來爸爸都記得..
我好感動..... 有時係好開心既時候都會諗如果哥哥出左世依嫁就4歲喇.
4歲既男仔係點既呢? 會做D乜呢?會唔會鍚妹妹既呢?

上次來係拕住小兔,唔知係配酒既tasteing lunch,所以唔可以飲酒,果次爸爸係咁話配埋酒d野好好食呀!d 酒唔係好靚, 但真係好配, 係咁引我.
估唔到講下講下到生第2 個先再來.之前係自選菜, 再自選酒.. (佢介紹再叫你配.. 好似出IQ題咁.... 選錯左又會開估提議你選番另一個, 咁不如一開始就幫人選埋啦)
過左2年幾3 年... 今次去佢自己配埋酒... 不用自己選, 不過starter同middle course 都係3款餸配同一款酒, 好似爭少少....如果可以各自配番咁就更好..
飲左4 杯酒同一杯MOCHA .. 仲食埋朱古力!為左呢一餐事前儲左8餐奶比咕C 今日飲.
番到屋企就將今日BUMP到既奶儲來比小兔沖涼!

難得出街, 一次過買齊要買既野....
早左少少出來所以去左Mothercare..買左用得 好快既胸PAD,同埋有媽媽朋友介紹既Bib.  再去都係太子大廈既書店買左個環保袋...
之前係tb 買既環保袋去完logos hope 抬書爛左..(人仔$10個) 依嫁買個有brand靚既. hkd90蚊個係織得密d既.. 希望耐用d啦!


去中環, 所以順手去左永安... SOGO 買乜都貴過人而且選擇唔多..同一樣野永安都係平d嫁!

求其買左個醒酒器,估唔到3百幾蚊仲包6隻杯....
剛結婚時係ikea 買左d 平既刀叉,次次用親爸爸都大叫隻3叉好難用(得3個叉位)
結左婚5 年終於的起心肝去買番6set 正常刀叉回家.....

唔記得講點解爸爸買TIFANNY原因係我地既結婚介指係Tifanny 既.
而點解當初買Tifanny 呢. 因為睇完breakfast in tifanny.果時後生有fantasy ma (其實周生生有同款囉後來先知, 我仲傻到有一日老公個中學同學2 公婆戴左同我地同款既然後同人講e .. 你地都同我地同款喎.. 人地仲話係ar 周生生ma......我話咩呀tifanny 喎然後dead air~~~ )
送首歌比大家聽啦.
係我地結婚既晚上食豬前既入場歌.

沒有留言:

張貼留言

http://blog.yahoo.com/beatrixchoi/articles/page/1
各位回來啊~~~~