2012年12月25日 星期二

EK 有用POST 之幼稚園攻略

 
2012年12月25日下午6:06公開累積瀏覽 648 2
好多有用資料~

節錄內容

家長篇
坦白講, 個個「適齡」小朋友嘅表現都「差不多」, 應該識嘅都識答, 應該做嘅都做到, 除非如我之前所講比較「特別」先會mark低... 最終高層點樣從中揀選, 我真係唔知道... 不過我可以講, 小朋友係白紙唔難教, 學校最怕係麻煩家長...

真人真事!!! 有一次, 新生面試日... 有個家長借用學校大人廁所, 咁啱其中一位老師跟佢後面, 老師發現該家長竟然開大唔沖廁!!! 面試會完結後, 老師話俾校長知, 佢哋幾經辛苦從幾百份文件中搵返嗰位小朋友出嚟... 校長話:無論小朋友in得幾好都冇用啦!!! 唔會收!!!
當然有啦!!! 睇家長容易過睇小朋友... D人成日問, 面試幾分鐘點觀察到D咩吖!!! 我唔知大家做邊行, 但多數行業都要不停面對不同嘅人, 例如你係一位時裝店sales, 陌生客人行入嚟, 佢揀衫嘅動作及手勢、對sales嘅語氣及態度, 你已經可以大概知道佢係咩人, 唔駛幾分鐘啦!!! 係咪???
老師講返大約interview嘅時段, 又不停形容個家長嘅打扮, 其他老師一齊幫手搵, 最後當然係嗰位老師認得小朋友張相啦...

之前都係幼師,其實面試雖然時間唔長(我以前嗰間十五分鐘左右),但小朋友既特質已好唔同!
有啲無坐過响張椅,有啲唔答你唔望你,有啲就算怕羞你叫佢做佢都做,有啲好成熟、識打招呼又做乜都做到!
家長就更易睇,有啲剩係一味show off,話個小朋友識乜,有啲完全控制唔到小朋友,有啲好有禮答問題又合理。
但最終都係校長主任揀!

有D闊太話自己係FTM, 但一同佢傾小朋友成長細節就會露出馬腳, 仲要多多理論漫遊太空... 其實學校係鍾意「合作、體諒、有心」嘅家長, 無可否認生一個的FTM係時間鬆動D, 但亦要視乎該媽媽是否願意付出... 在職家長只要有誠意, 唔好自以為是, 唔好眼中只有自己孩子, 學校係感受到嘅!!!

一般學校都鐘意一d比較合作、體諒同相信學校同老師既家長,
我遇過一d家長,係ftm,佢地好樂意參與學校活動,亦好鐘意做家長義工,
咁佢地係學校既時間會相對地多,但係佢地見到同佢地想法唔同既事,唔係同學校了解/反映返,
而係週圍同其他家長講,甚至搧動其他家長投訴,咁你覺得學校會唔會欣賞呢類型既家長?
相反,我亦見過一dworking parents,佢地好忙,無乜時間參與學校活動,
但係佢地係會同老師合作,即使放工亦都會好盡責地為小朋友溫習、檢查功課,
老師同家長反映過既小朋友既問題,佢地亦會係屋企作出配合,
咁如果比你係校長/老師,你會比較欣賞邊類型既家長呢?

有d學歷高既家長,覺得自己見多識廣,不停質疑學校同老師,
咁無論佢地係做乜野行業,都唔會受到歡迎,
順帶一提,學校唔係唔歡迎家長表達意見,
但係家長都要明白學校同老師既難處,
同埋家長真係要相信學校同老師既專業~

在小朋友而言, 自自然然就最好, 老師識睇架喇~~ 咁「Hello, ByeBye, Thank You, 自動波執玩具, 起身推櫈」呢D一般家庭教育就唔駛我教啦...
至於父母, 我諗叫大家自然都好難架喇, 盡量啦!!! 切忌「自吹自捧自己小朋友」及「眼中冇其他小朋友」...
上次面試, 有個媽媽好落力同佢囡囡玩家庭角(老師在旁觀察中), 個媽媽圍住佢囡囡不停講嘢(好煩)... 我囡囡都係一齊玩緊家庭角, 我坐一旁, 嗰位媽媽三番四次左轉右轉退後起身蹲下, 都完全冇留意到(唔介意)我囡囡就在旁邊, 最終老師出手叫佢小心D... 我想講, 呢位媽媽或囡囡做得更好都冇用, 佢哋眼中只有自己, 個媽媽全程嘅硬笑, 兩母女嘅落力表演, 面試老師未必會(一定唔會)LIKE!!!

Waiting room係最容易睇到家長及小朋友表現嘅地方... 小朋友會盡情咁玩, 最容易睇出小朋友嘅主動性同破壞性!!! 而家長就要喺保持高貴溫柔嘅情況下, hold住小朋友嘅情緒, 最容易睇出家長同小朋友相處嘅技巧(怪獸家長好易現身)!!! 話就話呢part唔計分, 你諗你喇!!! 唔好睇少旁邊行來行去好似好hea嘅工作人員呀, 佢哋好重要架!!! 不過大家又唔駛太擔心, 依然係嗰句啦, 有「特別」先會mark低嘅!!!

衣著同外表絕對有影響!我係中學老師,面試時一定睇家長,所以我諗無論幼稚園,小學同中學都會考慮呢個point

父母著得端莊整齊就得,唔好太前衛


弟妹考兄姐學校

其實以學校黎講,如果家長能夠同學校保持良好關係,
而細嗰個interview既表現無乜問題,一般都會優先收既,
不過如果你話佢interview得好好,但係都唔收,咁可能有其他原因,
會唔會有其他小朋友既表現比你個小朋友更好?
會唔會之前大嗰個讀既時候,家長同學校/老師之間發生左一d事,令學校以為係麻煩家長?
會唔會學位太少,唔能夠收到細嗰個?(因為一般pn升上k1都有優先的)


之前我校都係副校揀左再比校長揀
幼稚園唔知係唔係呢?
主任都會幫手,呢個肯家
其實...所以問卷係幾重要架

面試老師只係負責寫嗰張所謂表現紙, 一日in咁多人, 寫得多都麻木晒... 只會見到「特別」先至mark低... 最後決定一定係高層, 主任啦, 園長啦, 副校長啦, 校長啦...

老師俾左分後, 最終都係校長決定的

我有一不出名的幼稚園校長朋友,她說留給主任決定,面試老師冇份除非是值得信任的資深老師。所以一見太年青的老師面試,BB奌好表現也只有waiting。但那些成熟cool爆的又一定有Offer。

求位信都有用既,因為好多家長都係交晒留位費,
之後有一間更加心儀既學校收左之後,
就會放棄之前個間,咁個間學校有學位放出黎既時候,
佢地就會係之前既waiting list度,
搵返d家長,睇下佢地仲有無興趣讀,
咁如果你有寫過求位信,起碼可以表達到你對學校既誠意,
我諗機會點都大過無寫個d啦,但係,都要睇你個小朋友interview個時既表現~


手字都唔好失禮人

地址一定睇, 太遠小朋友太辛苦了...

小朋友篇
我校比較會希望小朋友能回答之餘,也能作出提問,最理想
其次是看得出小朋友會思考,不懂回答,不重要, 答錯都不要緊, 但要看到他會"想"答案
第三, 小朋友要有聲, 夠膽
第四, 有禮
第五, 開朗

「教」囡囡禮貌, 自理, 自信, 分享, 體諒... 這是身教, 父母就係小朋友嘅第一位老師!!! 唔一定要係專業老師先識教小朋友架, 只要「教」出一個人見人愛嘅小朋友, 「大B細B」呢個point只係次要...

簡簡單單, 乾乾凈凈, 整整齊齊就可以
in過好多公主,....白雪又有, 睡公主又有...
亦有唔少紳士BB, 不過有少少似侍應, 其實我唔係太欣賞

通常幼稚園都唔會睇相揀仔,主要係睇interview表現

如果interview時,有特別既行為表現,通常都會直接reject,例如:有攻擊性行為,搶玩具,走黎走去坐唔定,同老師無眼神交流,大哮大叫等等…當然,如果家長都有特別既行為表現,都會直接reject

其實由進入學校開始,個interview就已經開始緊,因為所有老師都會留意有無特別行為既家長同小朋友出現,如果有,係會mark低,然後直接reject的





如果大家表現差唔多,會先揀大B,之後到有兄姐讀緊既小朋友,至於地址同父母職業,我相信影響不大,因為報得名校,都預左你要搭校車,所以地址既影響不大,至於父母職業對結果既影響好細,因為學校著重家長既態度多於職業~

小學
家長不能用太質疑口吻去問老師;
不停地讚自己的小朋友如何如何比他人叻,優勝
不停代小朋友回答
過份"提醒"小朋友
插咀
還有, 如小朋友答錯了,有些家長會感到不忿, 硬要小朋友答到對為止....



http://www.edu-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=2510824&extra=page%3D2&page=1



各位睇清楚原來學校唔收自己小朋友.. 係家長既表現不好呢~~~

大家要自我檢討.. 唔好話佢小朋友喇... (包括自己....)
我諗番... 去到PB, 唔係咁鍾意。。 其實個老師問野我都無乜表情, 同埋唔係點答佢。。。。 
係玫瑰崗小兔走左去攪佢地家庭角玩, D都師緊張到死衝去阻止小兔我覺得佢勁差.. 唔理小兔睇下果班老師會做乜..
所以呢唔收係有原因囉~~

沒有留言:

張貼留言

http://blog.yahoo.com/beatrixchoi/articles/page/1
各位回來啊~~~~