2012年12月7日 星期五

可以來個總結....

2012年12月7日下午6:53所有關注 BLOG 友累積瀏覽 19 0
報左幾多間?
 民生, 寶血, 高主教, 靈糧堂, 玫瑰崗, 聖瑪加利大,真光, 聖保羅堂, 合一堂, 聖保祿
9間
一聽d人話嘩報咁多!計埋會撞期就唔多, 況且無個n打底,報左可以唔in , 但係如報得少到期時無書讀真係無仇報.

見左幾多間.

寶血, 高主教, 靈糧堂, 玫瑰崗, 聖瑪加利大
聖保祿未見.

民生撞寶血. 一定唔見民生因遠呀!
真光, 聖保羅堂, 合一堂 bb出左世加上又有不錯既offer所以無去。。。。 

有咩offer
高主教, 靈糧堂,聖瑪加利大
全部pm

講下個成個interview階段同心情先. 一開始成日話如果寶血收, 之後就好多間都唔使in....
其實睇完d leaflet 同埋隻cd 就開始覺得佢唔係我地要既學校,,但成日諗住有間offer 係手咪安心囉..
點知小兔既表現..... 當然係唔收啦..
但最驚係我地身邊個個朋友仔都收喎... 你知喇呢個時侯d c9 病( 人有我有)就發作... (仲要比多過一個人串下呢)
個病仲嚴重!個心真係覺得好實呀!!!仲好驚.. 會唔會有書讀???好迷茫!果個幾2 個星期個人好似傻左咁.. 乜都做唔到,
無野做就係度度步, 日日準時12點3就係睇信箱(同日in 左高主教)人地間間都早出result , 就係佢高主教呢, 咁鬼討厭要踏正原先果日先寄信.
(c9發爛, 但人地係無錯嫁吓)

雖然in靈糧堂果時都仲未有offer, 但就開始睇下小兔interivew 既時侯既反應. 其實自己in 頭2間都唔知自己做乜啦, 何況個細既!
我發現就算老師睇唔到, 但媽媽睇到, 媽媽日日對住小兔, 好多野自己都唔覺, 反而係interview之中見到媽媽教出來既小兔係點樣!
真係好開心, 見到既小兔小朋友係一個專心, 唔易放棄, 反應好快既人.


到 收到高主教offer 我地pm , 之前串我地果位就am ... 又比人哈哈左幾聲, 仲話爸爸係old boys, 其實一定收你啦。..(你可能話你可以唔睬佢, 唔同佢講, 礙於要比面另一d人, 而呢個人又同我地考埋果d學校.. 有resilt我就要打比佢通知佢。。。。 )跟住我地又比關聯人物們串喇..
我同佢地講..唔好再話小兔無用!小兔會好唔開心嫁!
唔埋喇, 收到一個offer 個人叫做變番正常d, 唔埋你地up 乜.. 總之有書讀啦!

再收到靈糧堂既offer ...我見好多都係full time mum 呢!就算唔係full time mum 收既都有一個共通點.. (當然小朋友係其他部分都要表現ok 啦)
就係小朋友同埋媽媽既關係都係好密切. 雖然校長無in 我地大人, 但係佢應該有睇住我地對小朋友既反應.
聽講呢間學校好注重親子關係既.
越聽其他家長講就越鍾意呢間學校~

我地覺得in得最super既玫瑰崗只係waiting, 不過算啦, 既然大家都覺得大家唔啱大家既話...
有無offer 都不重要啦~
最好笑就係聖大... 小兔既反應就好似去中大做語言測試咁, 答得好快... (之前中大既姐姐話小兔用左45分鐘做左要個半鐘既test...)
越問越快.. 提曬場, 所以爸爸就話學校有個準則去選學生(當然我地唔會知係咩準則啦), 當決定收你就費事煩喇~
快快完成個程序就算.

除左st paul 最愛就係靈糧堂喇.
好多時真係要去現場睇下 聽下, 同埋問下d用家至可以決定。 唔好聽個名去幻想間學校好/唔好.
其實學校有好唔好, 只有啱唔啱你小朋友.

沒有留言:

張貼留言

http://blog.yahoo.com/beatrixchoi/articles/page/1
各位回來啊~~~~