2013年1月28日 星期一

2個月

 
2013年1月28日下午7:25公開累積瀏覽 52 0
有一個晚上小豬賢用低沉既聲音叫左聲喂!嚇死我!
之後佢成日失雞無神都會喂下囉~~~~

爸爸要佢叫奶奶...
佢當然叫唔到, 但有試,發下d同音叠字。。 eg i  i。 

同埋我發現小豬賢有一個無形發熱氣波圍住佢個頭.
好強既氣.

之前以為晚上係咁叫係因眼瞓(閂機mode)原來係因為唔想食奶粉, 由於想佢食飽d瞓耐d, 加上佢食完無耐又叫唔知佢食幾多唔想佢浪費寶貴既人奶於是開奶粉過佢食.
2個月既細小姐對食好有要求,如果開奶粉比佢食,不論飽饑,
第一啖必吐!
若餓亦要強行餵食數次才帶著埋怨眼光無奈接受。
人奶溫度稍比奶粉低,她年紀漸長,食量相對較早前大,6oz奶欰到第4oz奶只微微地比室溫高,此人便停止進食,當奶樽離口,馬上又作肚餓狀,要其母親再溫熱餘下2oz才肯進食,幼年食神乎?


好鍾意同人講野呀,聽到佢既吹水朋友(阿公)來, 唔去問侯佢, 佢會喊~

日日都有便便.. 但係幾日就會有一次持大...一大堆泥漿, 我地叫呢個行為做排洪~

開始會同人傾計了。。。 同埋對住人笑~

知道摸完片就有奶食, 如果唔係咁餓既話, 一開始換片就唔喊...

近來早上問佢係咪要奶, 佢仲會笑, 會叫i i , 想信佢會比小兔更快識講野. 因佢好肯學發音.
連我地叫痾屎, 佢都想學. 當然佢未講到, 但聽到佢想學.

最令媽媽興奮既係小豬賢小姐有一個自動排氣系統!!!好先進呀!!! 哈哈
飲完奶不用拍, 只要夾佢一來就攪掂.
近呢2 個星期係食完不用拍風,不用夾. 只要放低佢, 佢叫等佢叫幾聲抱番起佢再夾就ok .
有時仲唔使er tim , 嘩!!!

呢幾日知自己個名, 日間試過幾次瞓著叫佢個名都會睜開眼望下人再瞓番...
咁咪唔可以亂咁提佢個名囉?!~~~

公公係咁介紹自已阿公阿公阿公阿公.
跟住豬賢撞口掛, 但好清咁叫左聲阿公... 阿公好開心
不過好豬賢同小兔有少少唔同, 小兔細個好鍾意我地e e rr 發唔同既聲.
而小豬賢呢, 你同佢玩ee rr 佢轉個頭做唔到就唔跟, 然後會伸脷.
但係你教佢講野咁, 佢又會好努力學你既口型但就唔係咁發唔到音. 所以個個小朋友都唔同呢~
依嫁可以係最最最危急好餓時叫到奶,
跟住我地 叫痾ng .

知道媽媽唔比食手, 一喂佢會成個彈起, 再自己攞開隻手.
開始用一隻手遮

沒有留言:

張貼留言

http://blog.yahoo.com/beatrixchoi/articles/page/1
各位回來啊~~~~