2013年1月15日 星期二

2歲7個月

2013年1月15日下午3:23公開累積瀏覽 63 0
要上網轉數買野
唔見左個密碼機。 

右邊果個。 
當要入passward 時個screen就出現左個密碼機個樣。。。
我自言自語::死啦唔見左果舊野... 去左邊??
小兔:你搵緊滙豐銀行果舊野呀??
我先係驚(咁你都知)跟住係嬲(因為知係佢攞左囉....)(但忍住)
我:係呀, 咁你知唔知係邊呀?
(早2 日我用完放左係枱)
小兔:係咪係呢度.(平時我放密碼機既櫃桶)
我:(知唔係入面但都跟住打開個櫃)唔係喎
小兔:係咪果個櫃桶呀/.
我又打開
我:你可唔可以幫我搵番出來(其實如果係佢收埋我知佢只有一個位收.我比最後機會佢)
小兔周屋走, 係度叫唔係呢度喎, (佢根本無搵過)唔係呢度喎
我走去佢個寶盒度攞番個密碼機出來.
我:係你收埋既
佢收左聲.........
跟住就到爸爸出場..... 鬧左佢一輪.....


好感動.
去表哥生日會.
唔食得朱古力.
但今日個蛋糕係朱古力!
小兔唔開心... 因己近期係第2 個朱古力CAKE喇!!!
之前契爺生日己係咁.. (係契爺朋友買... 但契爺都唔食朱古力CAKE嫁喎
我同小兔講... :我陪你唔食啦.
小兔:唔好啦, 你食少少啦.

沒有留言:

張貼留言

http://blog.yahoo.com/beatrixchoi/articles/page/1
各位回來啊~~~~