2013年1月24日 星期四

出監大會

 
2013年1月24日下午6:35所有關注我的人累積瀏覽 19 0
好開心呀(其實係一個月前既事,幾個媽媽朋友興祝我坐完月既出監加新年party.. 因小豬賢太細唔可以出街食野而出監大會係監獄(我屋企, 咁即係無出過監)舉行又好似唔係咁好... 於是就係另一媽媽既新居攪喇.
不過因溝通問題... 有個媽媽記錯左日子.. 所以今次得3 家人咋!


今次我地夾錢請左朋友煮野好叻既鍾點姐姐煮野食, 又平又好食!
有壽司, 關東煮, 炒飯, 圈蛋, 日式炸蝦,雞翼, 炸雞,芝士西蘭花, 炸甜香蕉.

小朋友食得好開心, 而小豬賢都好乖, 瞓足全程, 等媽媽可以食足全程!!
真係多野大家為我興祝.
同小兔一同長大既呢幾家人大家都好夾... 好難得. 同小豬賢果期既媽媽會就無乜人啱傾喇!
好在小兔媽媽會大家都再生多個遮~
一個大豬賢一年, 一個大8個月, 仲有個大一個月咋!!!
其實full time mummy 既生活都好忙, 都無時間再同多班人social 啦
加上媽媽又唔係人人都啱..
我發現如果d人同你唔夾既真係可以溝通唔到.
我諗出面一般媽咪都覺得我係傻既
淨係唔比小朋友睇電視, 食糖同朱古力已經好唔正常啦!!!!
我地呢班媽咪朋友一直都明白同尊重我.
我地可以互相交流, 和而不同, 真係難得~

沒有留言:

張貼留言

http://blog.yahoo.com/beatrixchoi/articles/page/1
各位回來啊~~~~