2011年9月18日 星期日

東山法文 --- 15 m 己學了10 個月

2011年9月18日上午12:11公開累積瀏覽 215 0
VS
小兔開始識d 簡單既法文, eg please, thank you , bicycle, duck...
而近來學野又好似快左... 我見老師好似堂堂都係唱歌仔. (東山既course 係每2 個week 轉一次topic而一個topic 有6 個生字)
係金鐘既Alain 老師真係好吸引到小bb , 唔好話小bb 連大人都好好似睇表演咁, 會比佢引到好開心笑.
但係因為想小兔轉下老師睇下會唔會學到多d 生字先.

細個果時上Alain 老師本來係星期3 係銅鑼灣替假, 但後來就去左金鐘...
見佢都幾好就跟去金鐘上...金鐘真係有d 遠一, 因為逢星期2 我地都會去灣仔婆婆度食晚飯,所就係呢日順便上埋堂.
但真係好趕嫁, 上2 點既法文堂, 就要11點多出門去婆婆度坐一會跟住食飯, 然後上堂... 到番到婆婆度己4點, 媽媽個個星期2 都無lunch 食( 呢個都唔緊要, 媽媽咁多年都煉開仙既)最緊要係少左見婆婆同太婆既時間, 太婆成日都好想見小兔呀!!!
如果星期3 .. 老師又唔番, 星期5 呢我地下午2點上英文, 如早上上法文, 大人同小朋友都好辛苦呢!(星期1我地去阿嫲度, 星期4 阿嫲來我地度)
星期3上午算係最得閒!
於 是今個星期3 再去銅鑼灣上下Remi 老師.. Remi 無Alain 咁精彩... 但係佢就用多d 時間教生字, 之前小兔上Alain 老師既堂會表示明白/ 老師講完法文佢會講番相對既中文字, 但就唔係咁講法文. 但係上Remi 老師堂小兔講多左好多法文呢!所以上地今後打算上Remi 老師堂咁媽媽就會自在d .
其實2 個老師都好, 不過Alain 適合細b 多d .

另外Bambini 老師 介紹既QQ Club法文, 謝謝Joceyln 媽媽幫我打聽.. 要2 years old 至上得..     QQ club 話就算學開都要18m至可以try下睇下點....
不過我都想try下.

沒有留言:

張貼留言

http://blog.yahoo.com/beatrixchoi/articles/page/1
各位回來啊~~~~