2011年9月26日 星期一

五谷

2011年9月26日上午7:46公開累積瀏覽 154 0

       








































\


地點街坊價錢唔街坊既一間食店, 記得開店時睇過個餐牌計計下一人都可以食過千嫁喎!!!呢個區就算貴囉.
其實主要來幫襯既原因係, 早2 日睇到財經新聞話呢間野成棟樓己被成功收購(佢係新開幾個月,但係佢修我諗都玩左2 個月)
佢平時入面好神秘,所以媽媽要係佢bye bye 前睇下佢個入面係點既先? (後來問店員, 原來佢地己係附近搵到新舖)
為免食垃圾埋單又貴, 於是就揀左星期日既中午食lunch!
我諗睇相都會覺得,細細間裝修成2 個月真係唔可以睇小!!
茶有凍有熱, 熱既係菊花, 凍既係麥茶, 2 個都夠香.



味道唔錯, 而且都唔貴,左: 海膽溫泉蛋set 一,右係自選串燒( 有蠔, 牛舌, 安格斯牛)
 2個set 再加大蔥, 菇,多春魚, 樣樣一小串試下味埋單HKD34x,都ok , 後來睇番open rice d 人都係食HKD 3XX /head 都ok 啦.
溫泉蛋夠曬香, 唔知攪乜最近去食壽司( 平時cheap cheap 價錢但質素尚可果d 板前, 峄果d ),海膽都係苦,強差人意.
今日呢個海膽個色夠鮮, 食上去個味都夠甜. 燒物火侯剛好. 味道我唔係try 得咁真.. 因為呢個唔係我個set



五谷串燒 Go Ya Yakitori


地址 :  大坑書館街21號
電話 : 2504 2000
類別 :  日本菜爐端燒串燒
消費 : $151-$300

招牌菜牛舌、白鱔、自家製魚旦棒、燒雞皮、鵝肝雞翼
特別資訊
其他資料
營業時間星期一至日:17:00-00:00
付款方式 Visa、Master、現金、銀聯
自帶酒水可以 ;  開瓶費:$200
加一服務費
VIP房

另外要提一提上星期食過一間燒肉! 叫桐燒係世貿既.. 係米芝蓮食店...
佢唔記得比杯水我. ( 我點完菜, 佢行過N 次都無比水) (唔比水 飯匙當湯匙既店我通常都會比好低評價... 佢中左一樣)
我叫左D 燒肉,同菜 再叫個三文魚泡飯, 佢竟然第一樣上個飯先! 真係比佢嚇死左!
肉係好味, 但係咁既service 就nononno 了, 食客唔多, 店員唔少, 但係就係唔係點見人囉.
為何service 一流, 抵食夾大件既德家(位於金百利)會執粒嫁, 而呢間野竟然可以米芝蓮?
乜米芝蓮既評審唔係好重service 既咩??
再叫埋少少酒, 2個人埋單一千蚊左右,細果佢既service 細心d就值一千既.

沒有留言:

張貼留言

http://blog.yahoo.com/beatrixchoi/articles/page/1
各位回來啊~~~~