2011年9月19日 星期一

買鞋s~~~~

2011年9月19日上午4:28公開累積瀏覽 528 0

我只係買左一對鞋咋!係右手邊果對. 另一對係用it 積分換既!

其實己有一對灰藍色既australia love collective 綁帶sheepskin boot.
但係人總係貪心, 買埋對chestnut就乜衫都可以襯到啦!
我仲諗不如係us 叫朋友ship 對ugg番來.
(因為係ugg offical web 度買shipping fee 係貴到嚇死人,
我親愛既shopbop 話佢係唔買寄呢對野來HK)
而呢對Classic short 係US 只係賣緊US150(HKD1213.)
咁連卡彿呢? 去年就賣HKD1600?? 10% off(HKD1440)
今年佢一定再加價啦!!!
正係呢個時候我想起... EMU.....EMU平過UGG 喎! HKD999,
更重要係.. 我有IT 積分可以扣!
 基本上平時都係用IT 咭,所以儲埋唔少分, 打去問一問再計一計..
夠錢換對鞋喎! 當然諗都唔使諗帶佢番屋企啦~
係IT 大IT既野我又唔會買... 細it呢?d野又好跟唔上個trend.
(其實如果夠特別既唔跟trend 都ok 嫁可惜唔係... ) 加上佢d 衫成日轉頭就減,
(EMU一入季就會比人買到斷碼/ 佢下年又會再攞番出來所以佢唔會減)
同埋佢真係太多店, 同太多小妹妹買.. 如果行出街同小妹妹撞衫..
Auntie我一定唔夠小妹妹靚啦.
所以d 分真係無乜基會用.. 就趁呢次用梗d .

(呢度係阿姨既(我妹妹)衣帽間.. 真係好羡慕可以有間房仔放衫呢!)








咁Lane Crawford 都有好既時候既!
 可愛既Jeremy Scottx Adidas熊貓鞋就係呢度買到!
其實都得來不易嫁! 因為佢係限量版來呢, 番左好好好少.
(真係要謝謝好朋友幫忙至買到)
小兔一見到熊貓鞋就大叫熊貓.
媽媽話係熊貓鞋.
佢就馬上跟住叫熊貓鞋,
番到屋企仲話比爸爸知熊貓鞋靚靚!







  即買即著!
第2 日出街都話要著熊貓鞋!
















沒有留言:

張貼留言

http://blog.yahoo.com/beatrixchoi/articles/page/1
各位回來啊~~~~