2012年3月7日 星期三

JFT 狂減, 淘寶都貴過佢!

2012年3月7日下午11:30公開累積瀏覽 522 1
我地成日都話咁鬼大間JFT 次次去除左店員成間店就係得我, 到底佢係點維持既呢??
佢地話會搬, 見到佢地開左間DAZZLIN係 Sogo, 其他brand 就唔知何去何從.
係搬前有個removal sal.將佢既陳年舊物都攞出來大平賣,全部70% off買 4件extra 30% off買6件 erxtra 40&=% off
過千蚊既貨品百多2百就買到!
佢d野。。。 當然唔靚多過靚啦, 而且一堆堆真係好認搵真至買到, 以下係媽媽掘到既寶物:
唔係新貨, 但努力搵d 今年都會興既衫
 
今年大熱糖果色即係咩色?粉粉紅, 粉紫, 粉藍,粉綠.
蝦肉枌紅, 同粉黃都可配到呢d 糖果色
以上2 件衫正好襯到我係gap 買既粉紫色褲!

之前我forever 21 試過條skinny 糖果色褲.. .
完全唔岩著, 啱上去大脾太窄, ,再try 大一個size 脾啱時腰就好鬆..
心諗... 吾老矣~~31 著唔到21既衫..
今次去gap 買既係中童褲賣hkd279, 貴過forever 21 少少, 但係質地就好得多!
同樣既東西zara 要賣近5百.. 日本野唔止tim!
更開心係.. 唔使改長短~























左:今年大熱牛仔高腰衫. 今年興pencil skirt, 不過好多人都有個肚腩仔, 睇雜誌都係襯呢d 比較挺身高腰 a字top.
右:因為大減價, 所以不設試身, 睇以為係長top, 番到屋企try 原來係短裙... 勁a line 非常大肚feel ~~~
作為大肚裙, 佢一流. 不過.. 我無身紀喎~~

左係我去年買既薄外衣, 右係我新買既, 呢d 類似既瞓覺款一向都係我至愛... 不過新買果件著得人瘦好多! 而且只係百多元
其實左手果件有d 似企係d 商店外叫大平賣既阿叔著既日本棉襖咁既型, 著得人手短短咁..


有袖, 又夠高領, 一件頭, 一笠就出得街, 方便快手.
lagunamoon 出品, 信心之選, 不用try 都知著得人瘦!

至於個花就賭大細, 好在都ok , 不c9
呢d花真係成則龍敗則蟲.
好聽就係法國少女碎花, 實則就係阿毛底衫花~

買完一大堆, 再去uniqlo 買snoopy tee($79) , 好多款都斷碼, 而且size 偏細 呢件L只係略大.平時頂頂多咪著M ~
好多款都有S 同M . 咁你諗下啦...





沒有留言:

張貼留言

http://blog.yahoo.com/beatrixchoi/articles/page/1
各位回來啊~~~~