2012年3月31日 星期六

美國visa

2012年3月31日上午11:49公開累積瀏覽 788 2
朋友8月係加拿大結婚... 之後我地一班人會過美國玩幾日....
所以要簽美國visa ~~

呢個朋友係媽媽初中就識既好好朋友. 佢全家人, 親戚媽媽都識, 讀書時去佢屋企看更會自動開門果隻~ 所以唔去唔得喇~
一開始有打算同小兔去, 但係爸爸話長咁耐飛機, 去咁多日唔好同小朋友去喇. 本來如小兔去爸爸都會去, 依嫁小兔唔去, 就得媽媽一個去...

美國visa, 一開始要影張相, 同去大新銀行交hkd1120 APPLIACTION FEE 先, 未見官先打80 , 如果唔批果D 錢係唔會比番你!
上網填表要 LOAD 果張相上去, 所以影相時除左有HARD COPY , 仲要叫相舖燒隻碟過你!
張表水蛇春咁長, 乜都問,除基本INFO, 仲會問你去美國邊度, 住邊,去咩地方, 因乜事去美國(TRAVEL 呢個項目收好好埋,即係話你無乜野都唔好去美國!)
 美國有無識既人?有咩人同你去??
仲有一堆問你係咪恐怖份子(係你都唔會話佢知啦), 係咪不法份子, 既YES NO     question .
填左近30min ~~
https://ceac.state.gov/genniv/
要填住save 因為如果係30min內不能完成, 會彈番出來喎

填完要再約時間
http://evisaforms.state.gov/SchedulingSystem.asp

約見當日要帶
身份證,
passport (由出發日期起計超過6個月有效期既passport)
之前填完張表有個print out
約時間個print out
去大新交既入場費收條
相一張
有工番既要有工作証明
請假信
(呢d 係基本要帶,少一樣就要番歸)
如似我呢d 無業既就要帶d supporting documents ~
我帶左
結婚証書
女既出世紙
老公合併報稅既稅單
銀行STATMENT (供樓果條數)
水費單
信用咭既STATMENT (証明我去美國會狂SHOP 囉)

早左15分鐘到. 先係問口問來意
APPLY for us visa
跟住check 袋.
係佢地個有蓋,但通風既大堂排隊等, 佢唔比帶水入, 但好好果個位有水機.
(排隊果度比我感覺似20多年前佩夫人係鍾等街症攞籌果個位.

等大約45min .去到個窗口, 職員會睇基本info 有無帶,問少少簡單野. (中文問)
我今次係同我另一個中學同學去.
我地一同見既
齊料就比個號碼籌放人入去.
要交低手提同埋過金屬探測器.

再入一個類似銀行大堂既地方等叫no~~~~
先打指模. 仲要係十隻!!
再等叫多次.行埋個counter度
問一d 小問題
eg 同學係佢間公司做左幾耐, 做d乜?
imncome prove
我呢?問我番咩工, 我話無番工.
佢問我係咪讀書喎(我真係要請佢食飯囉)
我話我係家庭主婦.
比左張婚証明佢睇.
同埋個女既出世紙
再問老公做咩.
問我地去幾多日.
why 唔同阿女去?
我話女細ma
放心放低個女去?
我話好朋友係加拿大結婚.
一班friend 去完加拿大再去美國玩幾日.
跟住就批左lu
佢會比一張藍色既號碼咭仔.
然後填左一張香港郵政既掛號紙
到另一counter 交hkd25
就可以走人.

過3日左右passport 就會由郵差先生送上門.
今次簽左10年visa ~

我今次去LA呀~
去美國有咩抵買?
有咩outlet 推介?
 

沒有留言:

張貼留言

http://blog.yahoo.com/beatrixchoi/articles/page/1
各位回來啊~~~~