2012年3月31日 星期六

playgroup煩人煩事~

2012年3月31日上午2:42公開累積瀏覽 242 2
小兔17月開始上2歲班(係老師話可以上既),2歲班係我地上開個老師教, 而且時間比1歲班早一d , 早早上完可回家(阿嫲星期4會來我地度, 當然想早少少比佢上完番去見阿嫲)
已上左幾個月. 但近日學校個reception 成日1-2個星期就打來叫我地轉班~
一開始就話我地年紀細, 會人地差得遠, 一直都好地地唔知點解突然有問題?
跟住當我問佢老師話點先, 佢話老師提議我地轉. 但老師話小兔stay 係度好好無跟唔上~
再過一會又打來話2歲班無媽咪跟入去....(其實一直都有其他媽咪跟入去.)近呢個月轉左d 同學仔就無~
好啦咁我咪唔入去, 第一堂係完全ok ~(佢又再叫我轉, 老師又話不用轉)
第2堂老師失聲,最friend 個朋友病左.... , 有個完全未見過既老師代.小兔狂cry !!!但係個reception 阻止唔比我入去.
真係好好好大聲叫足半堂... 其實平時個老師係度, 而且佢係好鍚小兔,下平part 佢抱住小兔上埋佢~(老師同小兔講我地做完乜乜乜就會出去, 媽媽係外面等你嫁)
跟住就唔喊~, 到唱歌時間都ok ~
小兔爆喊完回家變樹熊, 成日要人抱. 我諗佢真係好好好驚!
到星期5 上另一個playgroup我同佢入去既. 佢都話唔上!!!
到我同佢知我同佢入去佢至肯.
個reception 又有位入, 又打來叫我地轉班~(話都係2歲班,但係d 人年紀細d )
其實只係2堂前我仲係入面同佢上. 以我所以小兔完全跟到, 而且不比人差. 唔明呢個reception 小姐想點~
又一個星期, 去到playgropup樓下佢己好大反應話唔入去, 唔上唔要去呢度!
我話媽媽同你上去, 仲有兔仔同你入去(帶左隻手掌大少少既小公仔)佢就好唔開心咁上車立。 
一上到樓check 溫度又叫. 直到入房見到係平時既老師, 細聲左. 再指住佢個freind 係度. 佢無回頭望我...
我走左中聲叫左30秒, 就收聲, 全堂都ok .
但係依然樹熊+扭抱... 多謝曬囉~
呢個年紀係開始要TRY下獨立,(其他PLAYTROUP係2歲半班至一個人上)
我自己覺得比小朋友試下係可以, 但係信任同安全感係更重要. 我有諗過個RECPETION 咁樣,我馬上帶小兔走.
但係佢已入左去... 睇多一會... 其實... 睇番真係有D 後悔當時無咁做!

沒有留言:

張貼留言

http://blog.yahoo.com/beatrixchoi/articles/page/1
各位回來啊~~~~