2013年7月31日 星期三

3Layers collagen mask

2013年7月31日上午5:23公開累積瀏覽 204 0

無錯, 係果d 30 合1既mask, 我好憎呢d mask 嫁, 次次買都敷唔過10片就放佢係度等死.
而硬係唔信邪, 耐不耐就會買不同既敷, 因為真係平ma..
不過今次我搏中左, 係一個月內敷完一盒,再買一盒都就敷完喇!!!!!
唔係一般掂, 係好掂, 個面乾敷時真係會痛. 敷完又真係好滑同有彈性.. 呢個唔係最強.
有時敷完面膜如果唔搽野去瞓第2日係唔敷好過敷, 但呢隻竟然係ok.
個面仲係滑!!!我唔係傻的, 唔係專登唔搽野走去瞓.. 但真係太攰, 諗住等小兔盿左再搽, 點知自己都瞓埋... 半夜bump奶又唔記得搽....
通常就係兔刷牙時敷上面, 之後講故仔, 講完一本就撕下, 跟住用同一片敷頸, 敷完然後再抺手腳..
呢片野係30神合體, 但好多水份, 竟然可以用到咁盡!更神奇係佢唔係水滴滴果隻... 30神合1用到尾都仲ok 夠料.
桃紅色好掂.. 但貴d . 橙色都ok. 打算買埋藍色try ...
以前d 人成日話咁後生用sk2到老用乜...(我本人唔覺得sk2有咩咁勁先)
但我想係度講科技係會進步的, 到時又有到時既新野, 而且一個技術/科技普及, 果樣野只會越來越平...
呢盒野只不過180蚊.....
city super /log on 有..
之前覺得極潤mask 好抵. 呢個更係抵到不得了.

沒有留言:

張貼留言

http://blog.yahoo.com/beatrixchoi/articles/page/1
各位回來啊~~~~