2013年7月24日 星期三

小兔的生辰~


 
2013年7月24日上午11:39公開累積瀏覽 233 2
生日去左人地生日會. 佢嬲~~~

係媽媽唔啱.... 所以氹番佢( 佢真係嬲到唔肯認自己生日)
去佢最愛既大戶屋, 跟住買左個雪糕蛋糕, 同玩乾冰...

食完拆埋禮物,條氣順番曬~~~~

其實一早就訂左個蛋糕,星期1 同阿嫲食既... (嫲係要風雨不改周未去服務人群,)














生日當然有d 活動.... 兔好鍾意一本書叫做一百層樓的家
.
所以媽媽就帶左佢去一百層樓,,,, 呢度有齊書本上講既野車立就, 望遠鏡, 同名信片. (有信)

我地去果日鴨仲未走,望過去尖沙咀碼頭,仲見到鴨pat pat。 

好難得我記得影合照.... 但妹妹就瞓著左... (到底我何時才可瘦番, 同埋有番個人樣?)
真係長期唔夠瞓.... 妹妹瞓得好, 一早唔食夜奶.但係媽媽仍係要bump 奶.為左唔影響到日常同小朋友相處時間, 所以等佢地瞓了至bump 奶, 佢地未起身又bump
瞓午覺bump . 真係好唔夠瞓,, 次次照鏡都唔想望自己..

坐車立上一百檈入口有個COUNTER .要問先會有一本pass 見到有個橙色數字板就係check point, 打開本薄仔就有印仔chop 同有問答題...
我地都係見到有印仔同D 數字自己走去問COUTNER. 不過暑假到, 多小朋友去可能佢會好D 吧.

乜都影下...

入錢睇望遠鏡... 小兔竟然唔睇真境, 要睇AUTO 循環放既煙花片!

高空看屎~~

係本pass 既最後一頁有張明信片, 現場仲有d 顏色筆比人畫.. 畫完就寄...
會有sky 100 既郵chop .寄信收5蚊.

帶埋本書去講故事.
走先醒...

一坐低請妹妹食糊仔先..

生日大解放!狂吃甜品, the market有山貓王雪糕, 我懷疑只係將榴槤雪凍就係雪糕, 因為我食到一平放低舊野, 過左一會都無溶.
另外d熱盤都好好食喎。。 
鹹豬手, 蟲草花湯, 叻沙, 燒牛肉, 海鮮粥都好好味, 平時食自助餐主要都係食d生冷野, 但the market lunch 主打熱食.

沒有留言:

張貼留言

http://blog.yahoo.com/beatrixchoi/articles/page/1
各位回來啊~~~~