2013年7月8日 星期一

朋友的生日會

2013年7月8日上午10:09公開累積瀏覽 249 0
話咁快就同呢班朋友仔識左3年.
5月尾左JOCELYN既角色扮演生日派對.好玩到大人細路都唔肯走... 3個鍾真係過得好快, 到走都好似有好多野未玩完.
JOCELYN既生日會係每年小兔都好期待既, 因次次都好好玩, 而JOCELYN媽媽都會出請柬, 小兔係收到請柬就開始興奮.
JOCELYN係兔既最好朋友來嫁.


扮媬姆湊B

,做海盜上賊船,

免最愛波波池, 但係去完2 個有波波池既party 發現原來妹妹唔意波波池嫁, 一坐上去成個人都震曬.

好認真既醫生,

好大駕消房車.

好靚既電影院
我地係咁玩無乜時間影相....
真係玩一日都唔夠. 賓在太多野玩.
仲有托兒所, 大廚房, 火車

食蛋糕都要食粉紅色既粉紅怪獸.
眼瞓既妹妹, 伏住爸爸.

另一好友, 而且將會係同學仔BBK 既生日會

波波世界生日會, BBK 媽媽同媽媽我鍾意既野都好似,媽媽覺得BBK 既生日會佈置得好靚呀.
而BBK 爸爸係食家來!BBK 既派對食物真係相當有水準, 樣樣都好好味,
熱食有warm 住凍食buff 果d 都係有凍住唔會溶曬,非常體貼. 食自助餐一樣!!!!

去到就自已照顧自己喇!玩得好開心~

通常生日果個都好唔得閒, 所以朋友仔們你地自已玩下啦!
好開心有扭波波哥乭哥, 不過呢位人兄就比較慢手腳.. 小朋友等到頸都長~~

近呢半年阿兔好開心, 因bbk 媽媽請阿兔去bbk 2姊弟生日會送波波都預埋妹妹果位(so sweet)其實益埋隻兔,
免在等的士期間係大堂識左個姐姐, 好慷慨咁分左個波波比姐姐玩(一陣咁多).

第3個係so q先生既生日會. so q 媽好謙咁話係小小生日會,但係去到一d都唔少!
仲落左好多心思. 所有小朋友都玩得好開心.

一去到就做手工, 一人派一set生日帽diy set,兔呢頂係特別靚嫁! 因為呢日咁啱又係兔生日, 主辦單位專門比頂靚d 既兔~ 呵呵
謝謝so q 媽媽先, 不過兔有少少唔開心... 因佢好想做主角呀

做完手工, 食完, 仲有戶外遊戲!小兔呢個拍波既動作... 成個俠女咁囉~~

小豬賢同蘇家2公子相睇!

要的起心肝寫兔既生日活動.

沒有留言:

張貼留言

http://blog.yahoo.com/beatrixchoi/articles/page/1
各位回來啊~~~~