2013年7月26日 星期五

萬水千山打底衫!

2013年7月26日下午5:59公開累積瀏覽 170 1
學校好自由, 係學校買背心裙仔, 入面著件白色衫就可.. 各位自行出街買果件白色衫仔.

白色衫就可... 一聽好開心.. 就好似化妝Counter d靚女咁著件黑衫就可番工, 睇上去有型整齊又不失個人風格.
但買起上來真係真係考起, 首先唔係間間都有純白色先.
而一講白色衫媽媽同另一媽媽朋友討論我地又有一番要求, 2 個女人就係咁...尋找一件世上可能根本係無既衫.
Bossini. 佐記,zara. Gap無純白.
city super 果間日本人校服店執左.
街上校服店, 同polo 既都白色有領係朱地, 唔吸汗.
無印, 同h&m有白色... 但係是公主袖無領,
唔理啦有好過無, 2 選1 , 之前去h&m係65 蚊2 件白色, 今次去係一件白一件粉紅.... 質地不是太好而且其實唔係咁靚... 又要人哽左件粉紅色.....
所以去左muji 買65一件, 質地靚,,,仲要手快有手慢無, 買完話比另一媽媽知都無喇,

但係... 係我買完之後.... 我上fb 見到american apparel賣廣告ship to hk .... 就諗係喎, 呢間咁既野可能有我想要既野...
果然有... 白色cotton吸汗係有領冷氣下唔怕凍親頸,
有領唔係shirt衫.
shirt衫係最易買。 不過Shirt衫既唔方便活動, 又唔及汗,
今日有媽媽話NEXT都有白色圓領。 
其實有媽媽話可買BOSSINI 公仔TEE 著入面.... ....我自己就唔係咁接受到. 始終都叫做校服. 我一定會死搵到尾真係無至買.
好在我都搵到.

沒有留言:

張貼留言

http://blog.yahoo.com/beatrixchoi/articles/page/1
各位回來啊~~~~