2012年11月17日 星期六

第一胎開刀, 第2 胎順產...is it possible ?

2012年11月7日下午5:57公開累積瀏覽 868 6
上次生小兔本來都打算順產, 但係呢呢個小bb 心跳跌, 需要緊急開刀....
再有第2胎時.. 人人都諗我呢次一次開刀啦!
no la!雖然人地話順產好痛, 開刀呢之後陰陰痛(其實我又唔係覺得好痛可以接受啦)
但係我就驚死成日就住個傷口囉.... 攪到行動不便!
我依嫁有2 個要照顧, 我情願大痛左佢, 跟住快快好番!

其實我睇唔到方醫生.. 睇註院時睇第1 個醫生佢唔肯接我順產,講左好多野, 又話咩傷口會爆又話乜乜..
我唔信佢呢! 因婆婆(即我媽咪)都係開刀生我再順產生阿姨.. 而且我問左佢成功既% 係好高囉.. 我自己覺得,
後來就轉左另外一個註院醫生, 林思穎. 呢個醫生好好人既. 不過手勢就唔知, 上網聽人話都OK, 係公立醫院做過好多年, 好有經驗既.

今日見醫生.. 醫生講解開過刀既我有咩情況下唔可以順產..
其實主要係唔可以催生, 因為收縮得強, 舊個傷口會爆!\
情況一. BB 過期居留平時就要催生, 但我個情況就要開刀
情況二:穿水要24小時內生到個B 出來, 如果進展慢就要催生. 但係我地又唔可以, 所以呢個倩況到差不多時間又要開刀.
除左呢2 個情況.. 基本上都可以自己生既..


要同自己打下氣先!

 依嫁35WEEK , 我TOTAL 重左21磅.. BB 依嫁就5磅12OZ...

沒有留言:

張貼留言

http://blog.yahoo.com/beatrixchoi/articles/page/1
各位回來啊~~~~