2012年11月10日 星期六

玫瑰崗---越戰越勇!

玫瑰崗---越戰越勇!
2012年11月10日下午4:38公開累積瀏覽 724 2
WA!今日呢個小朋友真係好利害.

玫瑰崗個TOILET真係好dirty... 地下濕濕的, 無tissue.. 個廁所仲比人畫花左. 小兔仲問我寫左d乜...
我點答佢呢.... (寫左xx愛你一生一世!無廁紙喎!自備啦.)

同其他學校唔同等侯區乜都無,只係乾等, 好在我地有帶書..
係睇書期間, 見到有人睇實隻兔... 後來呢個人同其他人傾計... 原來係校長!!!!!
到夠鍾我地遊左個大圈到課室.. 玫瑰崗真係好大呢!!
入課室前派對紙拖鞋比家長.. 小朋友就除鞋仔...
(我聽朋友話平時玫瑰崗幼稚園入課室係要穿indoor shoes.)
老師一見小兔就讚兔既裙仔好靚喎~
分左3組, 一組有3 pair 人,枱上有3 個tray..一組有一個老師.. 另有一個net teacher 走全場同等緊既小朋友玩下
老師見完一個再一個. 叫小兔用羹將d 毛毛波由一個tray 畢到另一個, 呢個係第一個活動, 係3 pair人一同進行.
(媽媽發現椅太矮, 枱太高, 兔lup左落去唔係咁夠高)
小兔最快, 仲要係好快果隻!.
跟住就等老師問其他小朋友自己玩住先...
到我地時, 老師就問下顏色... 跟住叫小兔配對..
畳積木, 數數, .完成.
到net teacher 問小兔colour. 傾計. 小兔有問有答, 仲話soo many balls ...
(梗係啦!後生靚仔喎.小兔好鍾意男性洋人的)

跟住就係唱歌section. 英文歌, 仲要係if u know it clap your hands~~~~~~
媽媽坐埋一邊,小兔已站在有利位置.......中間. 叫clap 有clap , 叫step feet 有step feet. 叫jump 仲jump得奇高!
一jump望上天花, 見到有一chain兔仔, 佢又話so many rabbits!
(一有歌唱就high 其實之前坐埋位有張表填, 問左小朋友有咩興趣, 媽媽寫跳舞)
兔跳到好似登台咁!扭腰....
到走人地送玩具, 洋人老師:I am going to gift u a toy, do u know what is this ?sss.....
只有兔答: snake!
老師:But please say thank you b4 u get it...
小兔:Thank you!
跟住再坐番埋位, 老師話11月30 日前會有信... 走得..
小兔用響亮既聲音叫老師再見!
老師仲叫左佢埋去鍚tim!!!!!!
係暫時in得最好既一間。。 

之前話交表等到死.. 但今次走我地本來都好擔心, 因in 11:30, 出到來唔係好多人, 心知不妙.. 放lunch啦, 無人來in, 無的士.點走呀???
好在學校有車接我地走, 有係永祥大廈停, 摩利同修頓停, 我地係 修頓茖左車,去樂農食齋.

沒有留言:

張貼留言

http://blog.yahoo.com/beatrixchoi/articles/page/1
各位回來啊~~~~