2012年11月18日 星期日

真光的波波頭~~

 
2012年11月18日上午11:47公開累積瀏覽 425 4

考你既觀察力.... 呢張係真光幼稚園派既學校簡介. 你睇到呢間學校既小朋友有咩共通點??

昨日我地去左真光幼稚園小型open day ...
一打開呢個簡介, 就令媽媽諗起一樣野...
媽媽細個時坐保母車, 駕車同時有載真光幼稚園既學生..
婆婆有日同呢個真光幼稚園家長傾計.. 講開真光幼稚園同小學係唔准留長頭髮既..
因為小朋友唔識打理喎... 婆婆既答案係唔長唔短褸住個頭咪仲熱!


我諗今時今日既真光幼稚園都仲係唔比人留長頭髮,只係睇呢2 頁, 出現超過40 個小朋友.. 無一個紮辮嫁!!!
全都係小丸子波波頭! 就呢樣野媽媽係eudctaion kingdom 出post 問過. 有媽媽答係唔可以留長過肩.
而我地玩開既媽媽... 有人己講左.. 唔比留長頭髮既學校真係要諗過讀唔讀..
另一媽媽決定星期1 打去學校問!
而我老公亦話.. 我女依嫁係波波頭, 但係我唔一定一直波落去嫁喎.. 而且我唔要個毎人同我女一樣呀~~~~~
睇來大家對波波頭既反應都好大喎~

沒有留言:

張貼留言

http://blog.yahoo.com/beatrixchoi/articles/page/1
各位回來啊~~~~